P&O-adviseur

FUMO

J.W. de Visserwei 10, 9001 ZE Grou, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 90,00 28-32 Friesland

Begindatum:

1 okt 2024

Einddatum:

28 feb 2025

Uren per week:

28-32

Publicatiedatum:

9 sept 2024

Omschrijving van de opdracht

De FUMO (Fryske Utfieringstsjinst Miljeu en Omjouwing) is de omgevingsdienst van Fryslân. Vanuit het kantoor in Grou werken 185 enthousiaste professionals dagelijks met ambitie en bevlogenheid voor onze deelnemers: de 18 Friese gemeenten, de provincie Fryslân en Wetterskip Fryslân. Wij leveren een bijdrage aan een veilige en schone leefomgeving in Fryslân. We beschermen en bewaken onze leefomgeving voor de huidige en toekomstige generaties. Daarbij zoeken we continu naar de balans tussen milieu en economie. De FUMO verzorgt de uitvoering van vergunningverlening, toezicht en handhavingstaken op het gebied van milieu, natuur en ruimtelijke ordening. Daarnaast verleent de FUMO specialistisch advies op het gebied van licht, geluid, trillingen, lucht, geur, bodem, energie, externe veiligheid en juridische zaken.

De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit de disciplines P&O, Finance & Control, I&A en Archief, Facilitaire Zaken, Secretariaat & Frontoffice, Communicatie en Beleidsondersteuning & Advies. Samen ondersteunen en faciliteren zij het management en de afdelingen binnen de FUMO.

Voor de tijdelijke versterking van het cluster P&O, zijn we op zoek naar een nieuwe collega.  

Verantwoordelijkheden
I.v.m. ziekte vervang je de bestaande P&O-adviseur  Als P&O-adviseur ben je toegewezen aan de afdeling Toezicht & Handhaving. Deze afdeling bestaat uit  ongeveer 90 fte waarvan  4 leidinggevenden. Jouw rol is om de leidinggevenden te adviseren op het gebied van personeel & organisatie. Ook dien je als vraagbaak voor de voorkomende vragen van medewerkers.  Daarnaast draai je mee met projecten en andere voorkomende werkzaamheden die op de P&O-afdeling langskomen. 

Het P&O-team bestaat inclusief jou uit drie P&O-adviseurs en één P&O-medewerker.

Thuiswerken is mogelijk, maximaal 1 dag per week (afhankelijk van totale arbeidsduur). 

  • Het pro-actief adviseren van de leidinggevenden op de afdeling "Toezicht & Handhaving" op verschillende HR-thema's.

  • Je werkt samen met het P&O-team mee aan de overkoepelende werkzaamheden en thema's op de P&O-afdeling

  • Het aanjagen van de lopende HR-projecten en initiatieven. 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober (of eerder) tot en met eind februari 205 voor 28-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • Minimaal 5 jaren ervaring in een relevante werkomgeving als P&O-adviseur

  • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in de richting van human resource management, sociale wetenschappen, bedrijfskunde of organisatieontwikkeling

  • Relevante kennis- en ervaring met diverse HR-werkterreinen en bijbehorende wet- en regelgeving

  • Het kunnen overleggen van een recente VOG

  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en in staat om complexere vraagstukken in heldere en begrijpelijke taal op te schrijven.

Wensen

  • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in de richting van human resource management, sociale wetenschappen, bedrijfskunde of organisatieontwikkeling (50%)

  • Relevante werkervaring als P&O-adviseur binnen cao Gemeenten of SGO (50%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.