Financieel projectadviseur / contractbeheerder doelgroepenvervoer

Raadhuisplein 2, 3771 ER Barneveld, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 95,00 20 - 24 Gelderland

Begindatum:

1 jan 2024

Einddatum:

30 jun 2024

Uren per week:

20 - 24

Publicatiedatum:

21 nov 2023

Omschrijving van de opdracht
Dankzij jou worden de juiste vragen gesteld, processen strak gemanaged en de kwaliteit en financiën van (doelgroepen)vervoer bewaakt.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je beheert samen met de projectleider de relaties met vervoerders, callcenter, gemeenten, provincie en overige betrokkenen. Je neemt hiervoor deel aan verschillende overleggen en levert daar een actieve bijdrage aan.

  • Je monitort de uitvoering van de contracten om vast te stellen of er wordt voldaan aan de afspraken van het contract en de beleidsdoelstellingen van de samenwerkende gemeenten. Je bewaakt de gemaakte afspraken en spreekt partijen hier indien nodig op aan.

  • Je voert hiertoe kwaliteitscontroltes, rechtmatigheidsonderzoeken en vervoerkundige analyses uit en doet verbetervoorstellen.

  • Je ondersteunt de projectleider bij de beleidsafstemming met ambtenaren.

  • Je stelt (samen met de projectleider en financiële medewerkers) de benodigde rapportages en documenten op in het kader van de P&C cyclus (kadernota, jaarverslag, jaarrekening, jaarbegroting, kwartaalrapportages et cetera).

  • Je controleert de inkomende facturen en je verzorgt de kostenverdeling tussen gemeenten. Je stelt daarvoor voorschotnota's en afrekeningen op.

  • Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor het callcenter en de vervoerders.

  • Je bent samen met de projectmedewerker verantwoordelijk voor de (digitale) archivering van contracten en afspraken (dossieropbouw).

Binnen het aandachtsgebied Samenleving kom je te werken in het team beheerbureau Valleihopper, waarbij je nauw gaat samenwerken met een projectleider en een projectmedewerker. Als financieel projectadviseur ondersteun je het team met het opstellen en bijwerken van diverse rapportages. Het gaat hierbij vooral om de kwantitatieve, kwalitatieve en financiële gegevens behorend bij het contractbeheer. Daarnaast lever je financiële en data gestuurde input voor bestuurlijke stukken en help je met de (inhoudelijke) voorbereiding van diverse overleggen met de gemeenten (ambtelijk en bestuurlijk) en vervoerders.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2024 of zoveel eerder als mogelijk voor de periode van een half jaar voor 20 tot 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • Je voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. In de cv neem je privé e-mailadres en mobiel telefoonnummer van de kandidaat op. De kennismakinggesprekken vinden fysiek op het gemeentehuis plaats.

  • De kandidaat die wordt geselecteerd, wordt gevraagd een VOG te overleggen.

  • Een afgeronde hbo-opleiding met ruime werkervaring als contractbeheerder/adviseur in het doelgroepenvervoer, zoals Regiotaxi (Wmo-vervoer).

  • Ervaring met een projectmatige manier van werken en strakke deadlines.

  • Je kunt financiële gegevens doelmatig analyseren om hier vervolgens begrijpelijk over te communiceren.

  • Ervaring met het maken en toelichten van data-overzichten ten behoeve van bestuurlijke stukken.

  • Excel kent voor jou geen geheimen.

Gunningscriteria

  • Heeft de afgelopen 3 jaar een dergelijke functie gehad binnen een gemeentelijke organisatie.

  • Affiniteit met de sector personenvervoer.

  • Bekend met het functioneren van een gemeentelijke organisatie.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdrachtadviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdrachtadviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.