Begindatum:
3 jun 2024Einddatum:
31 dec 2024Uren per week:
32Publicatiedatum:
7 mei 2024Als adviseur bedrijfsvoering ben jij de sparringpartner voor het MT en coördinatoren op het gebied van bedrijfsvoeringsvraagstukken. Je adviseert op afdelingsniveau, maar je verliest daarbij het organisatiebelang niet uit het oog. Je signaleert, adviseert en voert regie over bedrijfsvoeringsvraagstukken. De adviseur is op afdelingsniveau georganiseerd, maar de toegevoegde waarde ligt ook op het afdeling overstijgend advies.
Afhankelijk van het vraagstuk pak jij de juiste adviesrol van adviseur, expert, regisseur, sparringpartner.
Voorbeelden uit je adviesportefeuille zijn multidisciplinaire projecten zoals het integraal huisvestingsplan onderwijs, welzijnsbudgetplan, de implementatie van de omgevingswet, de schaalsprong van onze gemeente en de impact van deze projecten op de organisatie. De inhoud van je advieswerk is daarom zowel uitdagend als divers, van het aanleveren van de financiële gegevens voor de planning en control cyclus, het adviseren over beleidsvraagstukken, tot aan het optimaliseren van processen. Ook ontwikkel, beheer en analyseer je managementinformatie en je monitort budgetten.
Je vindt het leuk om met collega’s van verschillende vakgebieden, en achtergronden samen te werken. Je legt makkelijk verbinding met de mensen om je heen, weet verschillende belangen aan elkaar te verbinden. Je bent in staat om zowel de inhoud als het proces te doorgronden. Je hebt ervaring in het opstellen en ontwikkelen van managementinformatie. Je bent in staat deze informatie te vertalen in scenario’s en heldere adviezen.
Gewenste competenties:
- Is op samenwerking gericht;
- Heeft een zakelijke, bedrijfsmatige en resultaatgerichte instelling
- Bewaart een goed evenwicht tussen faciliterend en controlerend in het belang van de realisatie van het project;
- Heeft goede contactuele en communicatieve vaardigheden.
- Is analytisch;
Is de aangeboden kandidaat een ZZP-er? Indien de kandidaat een ZZP-er is, dan graag dit melden.
Het contract loopt dan via Haert.
De interviews vinden plaats in de laatste week van mei.
Aantal uren per week: 32-36 uur
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
Weging prijsdeel: 25 %
Minimaal opleidingsniveau: Je hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau.
HBO (10 %)
HBO+ (15 %)
Weging: 15 %
Hoeveel jaar werkervaring: minimaal 2 jaar
2 jaar (5 %)
2 jaar of meer (10 %)
Weging: 10 %
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.
Weging: 25 %