Adviseur bedrijfsvoering

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
95 32 Noord-Brabant

Begindatum:

3 jun 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

7 mei 2024

Opdrachtomschrijving

Als adviseur bedrijfsvoering ben jij de sparringpartner voor het MT en coördinatoren op het gebied van bedrijfsvoeringsvraagstukken. Je adviseert op afdelingsniveau, maar je verliest daarbij het organisatiebelang niet uit het oog. Je signaleert, adviseert en voert regie over bedrijfsvoeringsvraagstukken. De adviseur is op afdelingsniveau georganiseerd, maar de toegevoegde waarde ligt ook op het afdeling overstijgend advies.

Afhankelijk van het vraagstuk pak jij de juiste adviesrol van adviseur, expert, regisseur, sparringpartner.
Voorbeelden uit je adviesportefeuille zijn multidisciplinaire projecten zoals het integraal huisvestingsplan onderwijs, welzijnsbudgetplan, de implementatie van de omgevingswet, de schaalsprong van onze gemeente en de impact van deze projecten op de organisatie. De inhoud van je advieswerk is daarom zowel uitdagend als divers, van het aanleveren van de financiële gegevens voor de planning en control cyclus, het adviseren over beleidsvraagstukken, tot aan het optimaliseren van processen. Ook ontwikkel, beheer en analyseer je managementinformatie en je monitort budgetten.




Kandidaatomschrijving


Je vindt het leuk om met collega’s van verschillende vakgebieden, en achtergronden samen te werken. Je legt makkelijk verbinding met de mensen om je heen, weet verschillende belangen aan elkaar te verbinden. Je bent in staat om zowel de inhoud als het proces te doorgronden. Je hebt ervaring in het opstellen en ontwikkelen van managementinformatie. Je bent in staat deze informatie te vertalen in scenario’s en heldere adviezen. 



Gewenste competenties:
- Is op samenwerking gericht;
- Heeft een zakelijke, bedrijfsmatige en resultaatgerichte instelling
- Bewaart een goed evenwicht tussen faciliterend en controlerend in het belang van de realisatie van het project;
- Heeft goede contactuele en communicatieve vaardigheden.
- Is analytisch;




Is de aangeboden kandidaat een ZZP-er? Indien de kandidaat een ZZP-er is, dan graag dit melden. 
Het contract loopt dan via Haert. 


Interviewplanning

De interviews vinden plaats in de laatste week van mei.

Toelichting op rooster

Aantal uren per week: 32-36 uur

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code

79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

Voorwaarden voor deelname

Download bijlage

Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven

Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.

G-Rekening

De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.

VOG

Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Opleidingsniveau

Minimaal opleidingsniveau: Je hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau.

  • HBO (10 %)

  • HBO+ (15 %)

Weging: 15 %

Werkervaring

Hoeveel jaar werkervaring: minimaal 2 jaar

  • 2 jaar (5 %)

  • 2 jaar of meer (10 %)

Weging: 10 %

CV

Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.

Weging: 25 %

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.