Rading 1, 1231 KB Loosdrecht, Nederland
Organisatie
Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen zetten wij ons in voor ruim 25.000 inwoners. We zijn een uitdagende werkgever die continue in ontwikkeling is. Kenmerkend zijn de prettige informele werksfeer, de korte lijnen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Omdat we relatief klein zijn, weten collega’s elkaar snel te vinden en kun je nog echt een verschil maken. Ook schakel je regelmatig tussen diverse rollen. Zo organiseer, adviseer én voer je vaak ook uit. Het verder ontwikkelen van onze organisatie staat de komende jaren bij ons centraal. Ons doel? Binnen de mogelijkheden zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Onze kernwaarden zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel.
Wijdemeren is een schitterende groene gemeente in Gooi & Vecht tussen Amsterdam en Utrecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen tussen prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon waaronder de Loosdrechtse Plassen. De combinatie van natuur en kleine dorpen dichtbij de Randstad geeft precies weer hoe het werken bij ons is: afwisselend!
Opdracht
In de praktijk is de directievoerder UAV 2012 de schakel tussen de opdrachtgever en de opdrachtnemer. De opdrachtgever is de uitvoerend project-/werkmanager van het Team Beheer Openbare Ruimte. De opdrachtnemer is de uitvoerend aannemer. De directievoerder UAV wordt vaak ondersteund door de toezichthouder(s), welke door de directievoerder wordt aangestuurd. Als directievoerder zit je grotendeels in de rol van gedelegeerd opdrachtgever. Je bewaakt samen met de toezichthouder(s)/opzichter(s) de civieltechnische en cultuurtechnische projecten. Voor sectorale of eenvoudige werken kan de directievoerder ook de rol van toezichthouder combineren. Je leidt bouwvergaderingen en waakt over de planning, budgetten , kwaliteit en de (omgevings)veiligheid. Daarnaast lever je voorafgaande aan de aanbesteding een bijdrage aan de toetsing van onze bestekken op inhoud en praktische uitvoerbaarheid.
Op een energieke wijze is hij/zij in staat projecten naar een optimaal en duurzaam eindresultaat te leiden.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring met UAV 2021 en RAW-systematiek (2020) in de afgelopen 7 jaar (benoem duidelijk in het cv waar deze ervaring is opgedaan);
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Civiel Techniek;
3. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad;
4. Geregisteerd als Directie UAV in het register CROW Directievoering UAV;
5. Beschikbaar voor minimaal 32 uur op locatie Gemeentehuis Wijdemeren.
Gunningscriteria (weging)
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Directievoerder UAV Civiel binnen een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 8 jaar (25 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Directievoerder UAV Civiel op maaiveldinrichtingen en infrastructuur in de afgelopen 8 jaar (25 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de aansturing van partners/stakeholders op het gebied van de ondergrondse infrastructuur tijdens de uitvoering van projecten in de afgelopen 8 jaar (25 punten);
9. Een maximum uurtarief van €90,- incl. reiskosten, fee Flextender en excl. btw (15punten);
10. In bezit van een VCA – VOL certificaat (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Analyserend vermogen
Aansturend vermogen
Collegiaal
Assertief communiceren
Flexibele houding
Gestructureerd
Representatief
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:
Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;
Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1-2 (optie: 2 fte’s van 16-20 uur)
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag tot donderdag.
De gemeente Wijdemeren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Echter voor inhuur wordt er verwacht dat ze elke dag fysiek aanwezig zijn op kantoor, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.
Planning
De gesprekken bij de gemeente Wijdemeren zijn gepland op woensdag 12 juni 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 11 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De gemeente Wijdemeren vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Wijdemeren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.
Het aangeboden uurtarief is van toepassing op de gehele loopduur van de opdracht (inclusief verlengingen).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 5 juni 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 6 juni 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 10 juni 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.