Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Adviseur dienstverlening en burgerzaken

Willibrordplein 1, 5131 AV Alphen, Nederland

Sluit over 7 dagen
95 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

3 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Je pakt een project op waarbij je de interne samenwerking binnen het cluster onder de loep neemt. Hierbij vragen we om procesanalyses uit te voeren om te kunnen beoordelen hoe de samenwerking tussen fontoffice (KCC) en backoffice verloopt. Als resultaat lever je een rapport op met bevindingen en verbeterpunten om gezamenlijke beleidsdoelen op gebied van de dienstverlening te bereiken. In het algehele proces betrek je de actuele wet- en regelgeving.

Wat breng je mee?
We zoeken een analytisch sterke en resultaatgerichte adviseur. Je beschikt over sterke communicatie vaardigheden en hebt het vermogen om verschillende belanghebbenden met elkaar te verbinden.
Verder vinden we het belangrijk dat je:

  • Over een afgeronde basisopleiding Burgerzaken (BOBZ) beschikt;

  • Relevante trainingen hebt gevolgd op het gebied van naamrecht, adresonderzoek en internationaal privaatrecht;

  • Minimaal 5 jaar werkervaring hebt op het gebied van burgerzaken.

  • Bekend bent met het werken bij een gemeenschappelijke regeling zoals onze organisatie. 

Eisen

  • Analytisch sterk en resultaatgericht
  • Sterke communicatie vaardigheden
  • Vermogen om verschillende belanghebbenden met elkaar te verbinden
  • Afgeronde basisopleiding Burgerzaken (BOBZ)
  • Relevante trainingen op het gebied van naamrecht, adresonderzoek en internationaal privaatrecht
  • Minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van burgerzaken
  • Bekend met het werken bij een gemeenschappelijke regeling

Wensen en competenties

Wensen

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties

  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat heeft ervaring met werken met (benoem systeem/applicatie/programma). Dit moet blijken uit het CV.

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit moet blijken uit het gesprek.

  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

Organisatie en team

Bij de ABG-organisatie doe je betekenisvol werk in een kleurrijke, inspirerende en uitdagende omgeving. Je doet het voor de bewoners van niet minder dan drie gemeenten: Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen. Het werken voor drie gemeenten biedt veel kansen én uitdagingen. Iedereen die je nodig hebt is bereikbaar en benaderbaar en dat verwachten we ook van jou. Binnen de ABG-organisatie nodigen we je uit om mee te denken, je verantwoordelijkheid te nemen en af en toe een tikkeltje eigenwijs te zijn.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur