HR-adviseur

Avri

Heistraat 47, 4909 BD Oosteind, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 97,00 32-36 uur per week Noord-Brabant

Begindatum:

1 okt 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

32-36 uur per week

Publicatiedatum:

5 sept 2024

Omschrijving van de opdracht
Het P&O-team maakt deel uit van onze afdeling Bedrijfsvoering en bestaat uit een teamleider P&O, drie P&O-adviseurs, twee P&O medewerkers, een Arbo coördinator en twee juristen. Samen dragen ze zorg voor de ontwikkeling en implementatie van P&O-beleid, -regelingen en -instrumenten, en ondersteunen ze de directie, het managementteam en hun collega's bij complexe juridische en personeelsvraagstukken. Avri zoekt een veelzijdige HR-adviseur die excelleert in tactische en operationele HR-werkzaamheden. In deze rol fungeer je als de belangrijkste raadgever en sparringpartner voor de leidinggevende van de afdelingen waar jij verantwoordelijk voor bent met een scherp oog voor HR- en organisatievraagstukken. Dankzij jouw uitgebreide kennis van de werkvloer en jouw vakgebied, ben je in staat om kansen te herkennen, knelpunten te identificeren en acties en verbetertrajecten te initiëren. Daarnaast draag je samen met je collega's bij aan de voortdurende ontwikkeling en implementatie van het uitgebreide HR-beleid.

Je hebt een scherp oog voor de huidige HR-uitdagingen, maar houdt ook de toekomst in het vizier. Je bent in staat om zelfstandig taken op te pakken en speelt een leidende rol in projecten of neemt actief deel aan werkgroepen.

Verantwoordelijkheden
Belangrijkste verantwoordelijkheden:

Fungeren als de strategische en tactische partner voor het management inzake HR- en organisatievraagstukken.
Identificeren van kansen en knelpunten op de werkvloer en in het vakgebied, gevolgd door het initiëren van acties en verbetertrajecten.
Samenwerken met collega's aan de voortdurende ontwikkeling en implementatie van het brede HR-beleid.
Het vermogen om zowel op korte als lange termijn te denken en te handelen.
Zelfstandige uitvoering van taken en actieve deelname aan projecten en werkgroepen.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met 31 december 2024 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 maal 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • 3-5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie

  • HBO Bachelor opleiding

Wensen

  • HBO Bachelor in de richting van HRM of bedrijfskunde en eventueel aanvullende opleidingen/ cursussen in de richting van HRM of arbeidsrecht (40%)

  • >5 jaar werkervaring in een soortgelijke rol (40%)

  • Ervaring binnen de gemeente of GR. Ervaring met CAO SGO of CAO Gemeenten (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.