Logo van Belastingsamenwerking Oost-Brabant
Logo van Belastingsamenwerking Oost-Brabant

Medewerker Waterschapsheffingen

Belastingsamenwerking Oost-Brabant

Raadhuislaan 2, 5341 GM Oss, Nederland

Sluit over 4 dagen

Begindatum:

5 jan 2026

Einddatum:

3 jul 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

12 dec 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 24

Omschrijving

Opdracht

De medewerker kan volledig zelfstandig de volgende taken uitvoeren:

  • Inhoudelijke kennis van de waterschapheffingen en kan deze uitvoeren

  • Procesoptimalisatie van de waterschapheffingen

  • Begeleiden en coachen medewerkers

  • Bewaken planningen

  • Borging reguliere werkzaamheden

Kandidaat omschrijving

De medewerker heeft:

  • 3 jaar werkervaring op het gebied van de benoemde werkzaamheden

  • 3 jaar ervaring met software Gouw7R2

  • Kennis van de Waterschapswet

  • HBO+ werk- en denkniveau

Eisen

  • Werkervaring
    Je hebt minimaal 4 jaar (recente) ervaring op het gebied van aanslagopheffing van de waterschapsheffingen en het begeleiden/choachen van medewerkers hierin. Dit blijkt uit de cv.

  • Belastingapplicatie
    De kandidaat beschikt minimaal over 3 jaar, opgedaan in de laatste 5 jaar, werkervaring met Gouw7R2. Dit blijkt uit de cv.

  • Startdatum
    De kandidaat kan op 5 januari 2026 starten. Dit blijkt uit de cv.

  • Waterschapswet
    De kandidaat heeft aantoonbare kennis van de Waterschapswet. Dit blijkt uit de cv.

Wensen en competenties

Wensen

  • Werkervaring met belastingapplicatie: De kandidaat heeft 4 jaar ervaring met Gouw7R2. Dit blijkt uit de cv.

  • Zuiverings/verontreinigingsheffing: De kandidaat heeft zeer ruime ervaring op het gebied van procesoptimalisatie binnen de waterschapheffingen. Dit blijkt uit de cv.

Gunningscriteria Interview

  • Past de kandidaat bij de BSOB cultuur

  • Welke werkzaamheden zijn er uitgevoerd

Organisatie en team

Niet bekend

Gespreksinformatie

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

  • Past de kandidaat bij de BSOB cultuur;

  • Welke werkzaamheden zijn er uitgevoerd.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden

Hybride:
Dinsdag is de vaste kantoordag, overige dagen in overleg.

Aantal professionals of FTE: 1 professional

Toelichting op rooster: Dinsdag is de vaste kantoordag, overige dagen in overleg.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr