Ervaren Medewerker Gemeentewinkel

Soestdijkseweg Zuid 173, 3721 AH Bilthoven, Nederland

Sluit morgen
om 16:00
60 32 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

13 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om via ons gedetacheerd te worden op deze opdracht of via een ander advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om het in de gemeente De Bilt, voor de 42.000 inwoners, nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren.

Opdracht
Jouw rol is het in behandeling nemen van aanvragen van burgers op het gebied van burgerzaken. Dit doe je aan één van de balies in het gemeentekantoor. In jouw takenpakket valt de intake en afhandeling van met name aanvragen voor reisdocumenten en rijbewijzen. Je werkt binnen de geldende wet- en regelgeving en gemeentelijk beleid. Iedereen in het team draagt een steentje bij en is flexibel in het opvangen van de pieken en dalen die horen bij dit werk. Je bent ook bereid om mee te draaien bij de dinsdagavondopenstelling.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 1 februari 2025 voor 32 uur per week;
2. Aantoonbaar in het bezit van een diploma BOBZ;
3. Een maximum uurtarief van € 60,- exclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werk en fee externe partij;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker burgerzaken bij een gemeente;
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Key2Burgerzaken;

Gunningscriteria (weging)
6. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in administratieve richting; (35 punten)
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker burgerzaken bij een gemeente; (40) punten)
8. Beschikbaar voor werken op de dinsdagavond openstelling. (25) punten)

Competenties
Wij zoeken een collega die stressbestendig, gemotiveerd en enthousiast is. Iemand die proactief en resultaatgericht werkt in een drukke omgeving waar zo nu en dan veranderingen plaatsvinden. Je zoekt de samenwerking op en durft kritisch te zijn, feedback te geven én te ontvangen. Deze eigenschappen, samen met een positieve en energieke werkhouding, maken jou tot een waardevolle aanvulling op ons team.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Flexibel
Is hybride werken mogelijk:  nee

Planning
De gesprekken bij de gemeente worden gepland in overleg met de kandidaten. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • De gemeente vraagt van de opdrachtnemer bij het contract onder leiding en toezicht dat ze gebruik maken van een G-rekening. (Bij NEN-gecertificeerde ondernemingen 25% en bij niet NEN-gecertificeerde ondernemingen 55%).

Reiskosten & parkeren
Het in de offerte vermelde uurtarief dient inclusief de reiskosten te zijn van woon-werkverkeer. Indien het reizen per auto noodzakelijk is voor het uitvoeren van de opdracht dan vergoedt de gemeente De Bilt maximaal € 0,30 (bruto) per kilometer. Het betreft een zogenaamde netto-netto vergoeding. Het declareren van zakelijke kilometers moet altijd vooraf zijn afgestemd met de opdrachtgever.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur