Griffiemedewerker

Croonstadtlaan 111, 3641 AL Mijdrecht, Nederland

Sluit over 11 dagen
Geen maximum 36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

23 apr 2025

Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.

Omschrijving van de opdracht

  • Ondersteunende en administratieve werkzaamheden:

    • Ondersteunen bij het opstellen van de concept-agenda’s van de raad en de agendacommissie, en de door de raad ingestelde commissies;

    • Zorgdragen voor opnames van raadsvergaderingen;

    • Uitvoeren van de logistieke procesgang van de raad, presidium, agendacommissies en voor de door de raad ingestelde commissies;

    • Verzorgen van raadscorrespondentie;

    • Verzorgen van de inkomende en uitgaande post, met inbegrip van ingekomen stukken;

    • Aanspreekpunt voor de (leden van de) raad op facilitair vlak;

    • Ondersteunen bij besluitvorming en bestuurlijke processen;

    • Ambtelijk secretaris rekenkamer.

  • Informerende werkzaamheden:

    • Informatie (mondeling en schriftelijk) over producten/diensten van de griffie aan derden;

    • Organiseren en faciliteren raadsactiviteiten;

    • Beheren en onderhouden raadsinformatiesysteem en begeleiden en ondersteunen van raadsleden hierbij;

    • Communiceren van procedures naar de organisatie.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;

  2. Aantoonbare werkervaring bij een griffie in de afgelopen 5 jaar;

  3. Aantoonbaar beschikbaar voor avondbijeenkomsten van de rekenkamer;

Gunningscriteria

  1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring bij een griffie, in de afgelopen 5 jaar (35 punten);

  2. Aantoonbare werkervaring met secretariële, administratieve, organisatorische werkzaamheden (25 punten);

  3. Aantoonbare werkervaring met uitvoerende communicatiewerkzaamheden (20 punten);

  4. Aantoonbare werkervaring met Notubiz (benoem duidelijk waar dit is opgedaan) (20 punten).

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Voor kantoor functies waarin het mogelijk is om op afstand te werken, is 50% thuiswerken gebruikelijk. Het kan voorkomen bij een specifieke opdracht dat aanwezigheid op kantoor verplicht is op meerdere of alle werkdagen.

Planning
De fysieke / digitale gesprekken bij de gemeente worden gepland in overleg. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur