Adviseur Verkeer en Mobiliteit

Dorpsplein 1, 6931 CZ Westervoort, Nederland

Sluit over 10 dagen
Geen maximum 24 tot 36 Gelderland

Begindatum:

13 okt 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24 - 36

Publicatiedatum:

9 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht:

  • Je draagt verantwoording voor verkeerskundige en mobiliteitsvraagstukken;

  • Je vertaald beleid naar concrete vraagstukken;

  • Je adviseert in projectteamverband over verkeerskundige en mobiliteitsvragen binnen en buiten het team;

  • Je draagt zorg voor het uitvoeren van projecten in het kader van mobiliteit, parkeren, verkeersveiligheid en doorstroming;

  • Je onderhoud de contacten met portefeuillehouders, bewoners, bedrijven en andere belangenorganisaties en organiseert daarvoor indien nodig inloop en informatieavonden;

  • Je zorgt samen met een collega binnen het taakveld Verkeer voor afhandeling van alle verkeerskundige werkzaamheden binnen de gemeentelijke organisatie;

  • Je voert zelfstandig verkeerskundige projecten uit;

  • Je behandelt vragen en klachten op het gebied van verkeer, onderzoekt deze en adviseert over oplossingen.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur verkeer;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding verkeerskunde op minimaal HBO niveau.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur verkeer (40 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur verkeer bij een gemeentelijke organisatie (20 punten);
  • Kandidaat kan duidelijk en bondig adviseren (Benoem minimaal twee voorbeelden waarin uw advies doorslaggevend is geweest in en integraal project. Beschrijf het rpoeject en waarom dit advies doorslaggevend was) (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het werken in projectteams (Benoem dit duidelijk met minimaal 3 voorbeelden in het cv) (20 punten).

Competenties

  • Klantgericht;
  • Resultaatgericht werken;
  • Samenwerken;
  • Assertiviteit;
  • Communicatief vaardig, u kunt duidelijk en helder uitleg geven over vraagstukken waarbij u betrokken bent. Hierbij kunt u tegengestelde belangen bespreekbaar maken (hanteerd het B1 niveau in woord en geschrift);
  • Proactief verbindend;
  • Zelfstandig.

Organisatie en team

Organisatie
1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geïnvesteerd en ze stellen beleid op.

De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen ‘flexen’ hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun ‘eigen’ gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.

Waar wij voor staan
Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is.

Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 1 oktober 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 24 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In nader overleg
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen ZZP: Ja / Detachering: Ja.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en 1stroom mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van 1stroom . Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur