Als medewerker KCC / Sociaal loket bben jij het eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en andere instellingen die bellen of langskomen met vragen, klachten en/of problemen. In de meeste gevallen ben jij degene die de klant meteen kan helpen met zijn/haar vraag.
We werken in het team iedere ochtend aan de telefoon. in de middag werken we aan binnen gekomen emails of andere achtergrond werkzaamheden. Je werkt bij het Telefonisch Informatie Punt (TIP) op het sociaal loket. Bevalt het werk je en pas je goed in het team, dan hebben we mogelijkheden om door te ontwikkelen om ook de email en social media te behandelen.
1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geinvesteerd en ze stellen beleid op. De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen flexen hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun eigen gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.
Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is. Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 14 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 11 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 7 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 8 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 10 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.