Adviseur veiligheid

Gemeente Altena

Sportlaan 170, 4286 ET Almkerk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Noord-Brabant

Begindatum:

1 okt 2024

Einddatum:

15 jan 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

16 aug 2024

Functieomschrijving

Medewerker veiligheid, inzet rondom de jaarwisseling (18 - 24 uur per week)

Wat doe je als medewerker veiligheid?

  • Je hebt een ondersteunende rol op het gebied van openbare orde en veiligheid en specifiek voor de jaarwisseling

  • Je draait mee in piketdiensten op het gebied van openbare orde en veiligheid.

  • Je ondersteunt de adviseurs veiligheid met allerlei zaken op het gebied met openbare orde en veiligheid

Wat breng je mee?

  • Je hebt een relevante afgeronde HBO /WO opleiding, bij voorkeur, integrale veiligheidskunde of bestuurskunde en/of criminologie.

  • Je hebt tenminste twee jaar werkervaring op het gebied van crisisbeheersing of fysieke veiligheid en/of openbare orde als adviseur veiligheid.

  • Je beschikt over goede kennis van wet- en regelgeving en de landelijke beleidsontwikkelingen.

  • Je hebt ervaring in het werken in een politiek, bestuurlijke omgeving. Je bent wendbaar en bent waar nodig bereid om in de avonduren en in het weekend te werken. 

  • Je bent bevlogen, werkt zelfstandig, maar zeker collegiaal en teamgericht.  Je bent in staat om snel en actief een netwerk op te bouwen en zorgt voor de juiste verbinding.

  • Je bent in staat om daadkrachtig te adviseren of adequate beslissingen te nemen als dit nodig is.

  • Je bent van onbesproken gedrag, betrouwbaar en integer.

  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B en hebt een auto.

  • Je bent in het bezit van een goede dosis humor.

Competenties als bestuurlijke sensitiviteit, verantwoordelijkheid, analytisch vermogen, oordeelsvorming, klantgerichtheid en kwaliteitsgerichtheid en sterke communicatieve en schriftelijke vaardigheden zij jou ook het lijf geschreven.

Eisen

  • Kandidaat kan een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen. Deze dient z.s.m. aangevraagd te worden door de leverancier bij aanname. Kandidaat kan pas starten wanneer VOG in bezit is. De VOG dient op basis van het volgende profiel aangevraagd te worden. VOG Politiegegevens Algemeen screeningsprofiel Risicogebieden: 1 en 4 Functieaspecten: 11,12 en 41

  • Kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week (18-24 uur) zoals in de aanvraag wordt aangegeven.

  • Kandidaat is in staat op de startdatum, zoals in de aanvraag wordt aangegeven, te starten met de opdracht. Mits in bezit van een juiste VOG.

  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau richting Openbare orde, Ondermijning, Juridische handhaving. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft recente werkervaring op het gebied van openbare orde als adviseur veiligheid. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat beschikt over 1 of over meer referenties.

  • Kandidaat beschikt over een rijbewijs B en eigen vervoer.

  • Uurtarief kandidaat is niet hoger dan maximum tarief van €110 (incl. fee en reiskosten)?

  • Kandidaat is bereid om piketdiensten uit te voeren op het gebied van openbare orde en veiligheid.

  • Kandidaat heeft recente ervaring met werken binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.

Wensen

  • Kandidaat heeft in het afgelopen jaar ervaring opgedaan als adviseur veiligheid binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft recente ervaring in het actief oppakken van zaken welke voortkomen uit beleid, overleggen, veiligheidsprojecten en dagelijkse werkzaamheden. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft recente ervaring op het gebied van jeugd en zorg & veiligheid. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft recente ervaring rondom orde en veiligheid gedurende jaarwisselingen. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft recente ervaring op het gebied buurtpreventie. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat past binnen het team. Dit moet blijken uit het gesprek.

  • Kandidaat beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan op verschillende niveaus communiceren. Dit moet blijken uit het gesprek

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit. Dit moet blijken uit het gesprek.

  • Kandidaat beschikt over analytisch vermogen om tot een goede oordeelsvorming te komen. Dit moet blijken uit het gesprek.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.