Laan Nieuwer-Amstel 1, 1182 JR Amstelveen, Nederland
Begindatum:
23 feb 2025Einddatum:
30 jul 2025Uren per week:
24Publicatiedatum:
27 jan 2025Omschrijving van de opdracht
De afdeling A&I van de gemeente Amstelveen bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur, Applicaties, Informatievoorziening en Basisinformatie. De afdeling A&I is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, het projectmanagement en advies, de object gebonden basisinformatie en de documentaire informatievoorziening.
Het team applicaties (bestaande uit 21 medewerkers) is op zoek naar een Applicatiebeheerder Suite4SD. Als Applicatiebeheerder beheer je Suite4SD en de diverse subsystemen. Je taken bestaan uit het uitvoeren van het regulier technisch- en functioneel beheer.
Wat je gaat doen:
1. Autorisatiegroepen herstructureren:
Taken:
Analyseer de huidige autorisatiegroepen en hun leden (puntjes op de i).
Testen van de nieuwe autorisatie groepen.
Implementeer de nieuwe structuur in de smartaim profielen en communiceer de wijzigingen naar de betrokkenen.
Documenteer de nieuwe structuur en de redenen voor de wijzigingen.
2. Documenten omzetten naar nieuwe standaard & adviseren over opschonen
Taken:
Zet de documenten om naar het nieuwe formaat.
Adviseer over het gebruik van tekstblokken en andere functionaliteiten om de documenten te stroomlijnen en het aantal te verminderen.
Documenteer de wijzigingen en geef aanbevelingen voor verdere optimalisatie.
3. Standaardiseren van werkprocessen van SV
Taken:
Bespreken met key-user van SV hoe de standaard moet worden vormgegeven;
Adviseren van key-user over standaardiseren;
Inrichten van werkprocessen naar nieuwe standaard;
Documenteer de bevindingen en geef aanbevelingen voor verbeteringen.
4. Gegevenssets nalopen / opschonen / aanpassen
Taken:
Controleer de gegevenssets op inhoud en fouten.
Verwijder dubbele en niet relevante gegevens.
Controleren van geslacht en vul deze in met de juiste waarden.
5. Gesloten werkprocessen en nalopen van fases
Taken:
Analyseer de huidige werkprocessen en inrichting;
Sluit werkprocessen die niet meer gebruikt worden;
Schoon de inrichting op van werkprocessen die niet meer actief zijn;
Documenteer de bevindingen en geef aanbevelingen voor verbeteringen.
De opdracht loopt tot 30 juli 2025. Dit is een tijdelijke opdracht met duidelijk kop en staart. Er is eventueel een mogelijkheid tot verlenging wanneer het project/opdracht iets vertraagd is. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
Kandidaatomschrijving
Je hebt minimaal HBO niveau.
Je hebt minimaal 6 jaar werkervaring als applicatiebeheerder bij of voor een gemeentelijke organisatie.
Je hebt werkervaring als applicatiebeheerder Suite4SD/GWS4All.
Je hebt ervaring met Cognos.
Je hebt ervaring met TOPdesk
Je hebt ervaring met Suite4Sociale Regie.
Je hebt ervaring met MDU
Je hebt ervaring met SQL
Je hebt kennis van en ervaring binnen het sociaal domein.
Competenties
Als Applicatiebeheerder Suite4SD beschik je over de volgende competenties:
Klantgericht
Resultaatgericht
Betrouwbaar
Communicatief vaardig
Initiatiefrijk
Leergierig
Samenwerken
Oordeelsvorming
Analytisch vermogen
Overtuigingskracht
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.
VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
Interviewplanning
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op maandag 10 februari in de ochtend. De gesprekken vinden online via teams plaats. Indien u een kandidaat voorstelt, verzoeken wij u ervoor te zorgen dat deze beschikbaar is om dit tijdstip.
Toelichting op rooster
Voorkeur op woensdag iig op kantoor.
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Eisen
Opleiding - Op CV aantoonbaar minimaal een afgerond MBO opleiding. Graag duidelijk of deze opleiding is behaald.
Werkervaring - Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring als applicatiebeheerder bij of voor een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 7 jaar.
Werkervaring - Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring met Suite4SD (gws) als applicatiebeheerder in de afgelopen 7 jaar. (Benoem dit in cv per werkgever/opdrachtgever)
Wensen
Op CV aantoonbaar ervaring met SQL. Graag geel arceren waar deze ervaring is opgedaan.
Op CV aantoonbaar ervaring met MDU
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als applicatiebeheerder binnen sociaal domein binnen een gemeente van 100 000 + inwoners.