Inkomen - Coördinator Directiesecretariaat ad interim

Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32-36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

31 mrt 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

20 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
Het secretariaat ondersteunt de directeuren en het management van de afdeling Beleid&Kwaliteit en draagt bij aan een efficiënte en effectieve bedrijfsvoering. Maar er ligt veel werk en daardoor komt de vaste bezetting niet toe aan het ontwikkelen en implementeren van verbeteringen. Om deze reden is besloten om een coördinator aan te stellen die juist primair verantwoordelijk wordt voor een efficiënte en effectieve inrichting van alle secretariële processen.

Werkzaamheden
Je faciliteert in opdracht van het teammanagement de inhuur van extern personeel, administreert de afspraken met de mantel- en marktpartijen en bewaakt de termijnen voor verlenging en beëindiging.

Je levert de financieel adviseur informatie en gegevens over de (prognose van) externe inhuur om de relevante budgetten te kunnen ramen en bewaken. Je zorgt voor een helder en vloeiend in- en uitstroomproces van nieuwe medewerkers (muv het vakinhoudelijk inwerken). Je maakt werkwijzen en methoden binnen de directie efficiënt en effectief. Bewaakt daarbij de kwaliteit van het resultaat en neemt maatregelen ter verbetering. Je draagt zorg voor het beschrijven van relevante administratieve processen van de afdeling met de daarbij horende werkinstructies. En zorgt voor heldere afspraken met alle ‘gebruikers’ van de diensten van het secretariaat.

Je rapporteert over de voortgang van je inzet aan de teammanager Vakmanschap en Bedrijfsvoering. Dit doe je op eigen initiatief en je zorgt dat je tenminste tweewekelijks elkaar treft om de voortgang te bespreken. Benoem vooraf schriftelijk de bespreekpunten en bevestig achteraf tenminste de besproken risico’s per email. Je neemt verantwoordelijkheid om te zorgen dat de betrokkenen op elk niveau telkens tijdig en volledig zijn geïnformeerd.

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.

De opdrachtgever(s)
Bij de directies Werk, Participatie en Inkomen (WPI) werken 2000 professionals die denkend vanuit de toegevoegde waarde voor Amsterdammers, dienstverlening op maat leveren. Inkomensconsulenten, klantbegeleiders Werk, handhavers, jobcoaches en schuldhulpverleners werken multidisciplinair en gebiedsgericht samen aan de opgaven die spelen binnen de verschillende stadsdelen. Ter realisatie van de doelstellingen van de nauw samenwerkende directies is het van belang om zo wendbaar mogelijk te blijven in het krachtenveld van onder andere de telkens wijzigende regelgeving, veranderende doelgroepen en aanscherpende wensen van het bestuur in combinatie met de ontwikkelingen en mogelijkheden van de technologie en de gekozen samenwerkingen.

Kennis

  • Eis - CV toevoegen
    U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.
    Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling.
    Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.

  • Eis - Opleiding
    De aangeboden kandidaat beschikt over hbo werk- en denkniveau, dit blijkt uit een gevolgde opleiding op gebied van management.

  • Eis - Opleiding
    De aangeboden kandidaat heeft een opleiding of training op gebied van projectmanagement afgerond, dit blijkt uit certificaat of uit het cv dat wordt gecontroleerd bij een eventueel gesprek.

  • Eis - Training
    De aangeboden kandidaat heeft een training gericht op inzicht in een bestuurlijke organisatie afgerond dit blijkt uit certificaat of uit het cv dat wordt gecontroleerd bij een eventueel gesprek.

  • Eis - Toevoegen motivatie
    Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.

Werkervaring

  • Eis - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft recente, aantoonbare werkervaring  (vijf (5) van de afgelopen zeven (7) jaar) als leidinggevende van een (directie- )secretariaat met meer dan drie (3) medewerkers.

  • Eis - Aanwezigheid
    De kandidaat is minimaal drie (3) dagdelen fysiek aanwezig op het stadskantoor Amstel 1, bereid en in staat om ook naar andere locaties van de gemeente te reizen. Dit dient duidelijk te worden bevestigd in de motivatie

  • Wens - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat toont bij voorkeur op het cv over een periode van minimaal tien (10) jaar diverse werkervaring EN in de profit, EN in de not-for-profit.

  • Wens - Ervaring
    De aangeboden kandidaat beschikt bij voorkeur over kennis van/ervaring met interne audit.

  • Wens - Startdatum
    De aangeboden kandidaat kan bij voorkeur direct fulltime starten. Eventuele korte vakanties van maximaal 10 dagen tussen 1 februari en 1 april zijn opgenomen in het motivatieoverzicht.


     

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.