Aanleiding
Binnen het cluster Wijken & Dienstverlening van de gemeente Arnhem is de afdeling ID&ADRES Complex verantwoordelijk voor hoogwaardige dienstverlening aan burgers en instanties. Dit omvat identiteits- en persoonsgegevensmanagement en de organisatie van verkiezingen. Met een team van 70 betrokken medewerkers staat Burgerzaken centraal in het contact met de burger.
De afdeling is onderverdeeld in vier teams:
- Identiteit & Adres
- Burgerlijke Stand
- Specialisten
- Ondersteuning
Voor het team Identiteit & Adres Complex zijn wij op zoek naar versterking vanwege zwangerschap van twee collega's. Dit biedt jou de kans om je expertise in te zetten binnen een dynamische en belangrijke functie.
Wat ga je doen?
Als Allround specialist burgerzaken Identiteit & Adres ben je een cruciale schakel in onze dienstverlening. Je:
- Verwerkt aangiften en aanvragen op het gebied van:
- Adres onderzoeken
- Briefadressen
- Wijzigingen en correcties van persoonsgegevens.
- Werkt zowel aan de frontoffice als de backoffice, waarbij je flexibel bent inzetbaar op verschillende locaties.
Wie zoeken wij?
Wij zoeken een collega die:
- Beschikt over een relevante werkervaring binnen het werkveld Identiteit en Adressen, met name complexe dossiers
- Aantoonbare en ruime werkervaring heeft binnen het vakgebied van burgerzaken;
- Sociaal vaardig en stressbestendig is, met een klant gerichte houding;
- Zelfstandig initiatief toont en oplossingsgericht te werk gaat;
- Nauwkeurig en zorgvuldig werkt;
- Goed kan samenwerken en netwerken, zowel binnen de afdeling als met externe partners;
- In staat is collega’s in te werken en te begeleiden op het gebied van specialisaties binnen burgerzaken.
Deze aanvraag is niet geschikt voor de inzet van een ZZP'er omdat deze werkzaamheden wezenlijk onderdeel zijn van onze standaard bedrijfsvoering (inbedding organisatie)