Projectleider Vastgoed

Raadhuisplein 2, 3771 ER Barneveld, Nederland

Sluit over 9 dagen
€ 85,00 20-36 uur per week Gelderland

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

20-36 uur per week

Publicatiedatum:

31 jan 2025

Opdracht omschrijving
Ga jij ervoor zorgen dat vastgoedprojecten binnen de gemeente Barneveld goed begeleid en uitgevoerd worden?

De gemeente Barneveld heeft een omvangrijke portefeuille maatschappelijk Vastgoed. Team Vastgoed staat aan de lat voor effectief en efficiënt beheer van het vastgoed. Het team bestaat uit accountmanagers, een asset manager, een contract manager, beheerders en projectleiders. Er wordt veel gelachen en goed en fijn samengewerkt. Dat is ook nodig, want we hebben het druk. 

We zoeken tijdelijke ondersteuning in de vorm van een projectleider.

Wat ga je doen?

  • Je geeft leiding aan projectteams waaronder ook marktpartijen, gericht op realisatie, verbouw, renovatie, sloop, asbest en grondsanering en inrichting van maatschappelijk vastgoed;

  • Opdrachtgever voor binnen het projectteam toegewezen budget;

  • Verantwoordelijk voor aandachtsvelden, organisatie, kwaliteit, geld en tijd en planning;

  • Begeleidt en onderhandelt met marktpartijen;

  • Aanbestedingsprocessen en uitvoeringsproces;

  • Adviseert en begeleidt projecten over duurzaam bouwen en energiebewust bouwen;

  • Ondersteunt bij vastgoedmanagement en beheer vastgoedinformatiesysteem.

Verantwoordelijkheden
Zie opdrachtomschrijving.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2025 tot en met 31 december 2025 voor 20 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

Je voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. De kandidaat die wordt geselecteerd wordt gevraagd een VOG te overleggen.

Veel ervaring met het begeleiden van projecten waar duurzame bouwmethoden/installatiewerk onderdeel van uitmaakt (op cv aantoonbaar); Ervaring met het begeleiden van meervoudige aanbestedingen (op cv aantoonbaar); kennis van en ervaring met milieuregelgeving, flora en fauna, bodem en asbestverwijdering (op cv aantoonbaar); Ervaring met sloopmeldingen en omgevingsvergunningen; Enige ervaring met maken en beoordelen van bouw- en sloopkostenramingen; Ervaring met het maken/aanpassen van eenvoudige kleine autocad-tekeningen; Ervaring in de aannemerswereld is een pré; Ervaring met Total Cos of Ownership berekeningen; Bedreven in het gebruik van Excel voor beheren van de werkvoorraad/planning.

HBO werk- en denkniveau (op cv aantoonbaar).

Wensen

  • HBO Bouwkunde of vergelijkbare opleiding (25%)

  • Ervaring met duurzame bouwmethoden / installatietechniek (25%)

  • Ervaring binnen een gemeentelijke organisatie (25%)

  • Ervaring in de aannemerswereld (25%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur