Ondersteuner van de Projectleider Onbegrepen Gedrag

Gemeente Berkelland

Marktstraat 1, 7271 AX Borculo, Nederland

Sluit over 4 dagen
130 8 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jan 2028

Uren per week:

8

Publicatiedatum:

23 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als ondersteuner van de projectleider onbegrepen gedrag draag je bij aan het succesvol uitvoeren van projecten gericht op het verbeteren van de zorg en ondersteuning voor mensen met onbegrepen gedrag. Je fungeert als rechterhand van de projectleider, bent werkzaam binnen het netwerksecretariaat zorg en veiligheid en zorgt voor structuur, overzicht en voortgang binnen het project.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Linking pin naar de netwerksecretaris zorg en veiligheid NOG

  • Ondersteunen bij de planning, organisatie en uitvoering van projectactiviteiten.

  • Bijhouden van actielijsten, notuleren van overleggen en bewaken van deadlines.

  • Verzorgen van interne en externe communicatie, zoals nieuwsbrieven, verslagen en presentaties.

  • Coördineren van afspraken met samenwerkingspartners, zoals zorginstellingen, gemeenten en ervaringsdeskundigen.

  • Signaleren van knelpunten en meedenken over oplossingen.

  • Ondersteunen bij het verzamelen en analyseren van data en rapportages.

  • Zorgen voor een goede documentatie en archivering van projectdocumenten.

Eisen

  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding psychologie;
  • Beschikbaar voor 8 uur per week gedurende gehele opdracht;
  • Maximaal woonachtig binnen 40km reisafstand van gemeentehuis Borculo;
  • Een maximum uurtarief van 130,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee flextender;
  • Een aantoonbare en aanvullende Master bijvoorkeur in psychologische richting;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als procesmanager/projectleider pyschologische zorg;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente, veiligheidsregio of geestelijke gezondheids zorg.

Wensen en competenties

Wensen

  • Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Competenties

  • Politiek-bestuurlijke sensitiviteit met een goed gevoel voor verhoudingen en belangen.
  • Proactieve en doelgerichte houding.
  • Sterke communicatieve vaardigheden om effectief te kunnen overleggen en samen te werken met verschillende partners.
  • Overtuigingskracht en een actieve, enthousiaste en verbindende houding;
  • Stressbestendigheid en vermogen om onder druk te presteren in een dynamische omgeving.
  • Goede analytische vermogens met een daadkrachtige houding.

Organisatie en team

Berkelland is groen. De grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact én werkt samen met nuchtere en gezellige collega’s. Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer?

Bij ons ervaar je ruimte

  • Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving.

  • Je krijgt veel vrijheid. wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je privé- en werkleven in balans zijn.

  • Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je écht zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker!

  • Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek.

  • Betrokken, behulpzaam én bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 30 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 29 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: De werkzaamheden vinden deels plaats op locatie (bijv. gemeentehuis, zorginstelling) en deels op afstand

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.

  • De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur