Medewerker Frontoffice Trajectregisseurs Jeugd

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 apr 2024

Einddatum:

30 jun 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

12 mrt 2024

Medewerker Frontoffice Trajectregisseurs Jeugd
Ben jij de enthousiaste collega die het team Frontoffice komt ondersteunen?
De frontoffice is een centraal punt in de organisatie van het Team Regisseurs Jeugd. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de ketenpartners bij de aanvragen voor niet vrij toegankelijke zorg. Aan de hand van de aangeleverde informatie geef je op maat beschikkingen af voor de minder complexe casuïstiek. Je doet het werk in teamverband. Het team bestaat uit 6 personen.

Wat ga je doen?
Alle nieuwe aanvragen komen bij de Frontoffice binnen en worden getriageerd. Op basis van de aangeleverde informatie beslis jij of er een passende beschikking afgegeven kan worden (voor bijvoorbeeld speltherapie) of dat er verdere toelichting nodig is om tot een passende doorverwijzing en beschikking te komen. Kennis van de Jeugdhulpverlening is nodig om de juiste afweging te kunnen maken ten aanzien van de nodige zorg.

We zoeken jou!
We zijn op zoek naar een enthousiaste, inventieve en leergierige collega met een scherp oog en een hands-on mentaliteit. Als Medewerker Frontoffice Trajectregisseurs Jeugd dien je te voldoen aan de volgende eisen:

  • Je bent HBO (of hoger) opgeleid.

  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in de jeugdhulpverlening.

  • Je bent bekend met de jeugdwet- en regelgeving.

  • Je bent SKJ gecertificeerd.

  • Je bent analytisch ingesteld en weet hoofd- en bijzaken van elkaar te scheiden.

  • Je kunt goed in teamverband werken aan een gezamenlijke opdracht.

Wie zijn wij?
Sinds 2015 is de gemeente verantwoordelijk voor de uitvoering van de jeugdwet, met het idee dat op lokaal niveau jeugdhulp tijdiger, dichterbij en meer op maat en integraal kan worden georganiseerd. Als Medewerker Frontoffice Trajectregisseurs Jeugd maak je onderdeel uit van het gemeentelijk sociaal domein.

Het Team Regisseurs Jeugd, Gemeente Breda bestaat uit 38 medewerkers, verdeeld over de Frontoffice, Backoffice, regisseurs Noord en Regisseurs zuid. Het is een jong en dynamisch team dat op een betrokken en bevlogen wijze zich inzet voor de jeugd van Breda. Thema’s die in het team voorop staan zijn transparant zijn, ontwikkelen en leren van elkaar en in een fijne werksfeer gezamenlijk de klus klaren.

Het team Frontoffice is als het ware de voordeur van de afdeling waarlangs alle aanvragen van extern binnenkomen. Samen met je collega’s van de Frontoffice zorg je ervoor dat de aanvragen doorgeleid worden (indien complex) of afgehandeld worden. Je bent het aanspreekpunt voor externe partijen in de keten. Lees meer over de Gemeente Breda.

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten

  • De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde kandidaten kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2024 is vastgesteld op € 233.000. Voor de topfunctionarissen zonder dienstbetrekking is de hoogte van het bezoldigingsmaximum gekoppeld aan de duur van de functievervulling in kalendermaanden. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 30.800 per maand voor de eerste zes maanden en € 23.400 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2024 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 221.

    Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.

  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.

  • Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. U levert een VOG aan met screeningsprofiel 11, 12, 41, 43 (via uw leverancier). Deze kunt u (via uw leverancier) eenmalig declareren.

  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week. Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.

  • Uw kandidaat is SKJ gecertificeerd. Dit moet blijken uit cv.

  • Uw kandidaat heeft minimaal een HBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv

  • Uw kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring in de jeugdhulpverlening. Dit moet blijken uit het cv.

  • Uw kandidaat is bekend met de jeugdwet- en regelgeving. Dit moet blijken uit het cv.

  • Uw kandidaat is bereid om minimaal 2 dagen per week fysiek aanwezig te zijn tussen 9.00 uur en 17.00 uur op het Stadskantoor in Breda. Dit moet blijken uit het cv

Wensen

  • Uw kandidaat heeft minimaal een HBO opleiding bij voorkeur Social Work of Pedagogiek of SPH. Dit moet blijken uit het cv.

  • Uw kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring in deze functie van Frontoffice medewerker/ Jeugdconsulent/Medewerker toegang Jeugd. Dit moet blijken uit het cv.

  • Competenties: Zie PDF.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.