Park 1, 4921 BV Made, Nederland
Begindatum:
29 apr 2024Einddatum:
1 jul 2024Uren per week:
20Publicatiedatum:
29 mrt 2024Gevraagd: Tijdelijke ondersteuning medewerker frontoffice burgerzaken.
Heb je ervaring bij de gemeente? Zit klantgerichtheid en dienstverlening in je lijf? Heb je ook een brede kijk op dienstverlening dan is de gemeente Drimmelen op zoek naar jou.
Wij zoeken een medewerker frontoffice publiekszaken voor de periode van 29-04-2024 t/m 1-07-2024. Het betreft een tijdelijke baan voor 20 uur per week. De werkdagen zijn maandag, woensdag en de donderdagmiddag c.q. avond.
Wat bieden wij jou?
- leerzame en afwisselende baan!
- supergezellig en betrokken team
Wat ga je doen?
Als baliemedewerker burgerzaken ben je het visitekaartje van de gemeente. Jouw taken zijn onder meer:
- aanvragen identiteitskaarten, paspoorten en rijbewijzen
- legalisaties handtekeningen
- uittreksels BRP, burgerlijke stand
- intake van verhuizingen en emigraties
- aanvragen VOG
- je levert een bijdrage aan de overige voorkomende werkzaamheden binnen het team.
Wie ben jij?
- als baliemedewerker heb je ervaring in de frontoffice van publiekszaken.
- dienstverlening en klantgerichtheid zitten in jouw DNA!
- mbo 4 werk- en denkniveau
- integer
- communicatief vaardig
- je hebt aantoonbare ervaring met het systeem iBurgerzaken van PinkRoccade.