Projectondersteuner

Bergstraat 4, 6711 DD Ede, Nederland

Sluit over 15 dagen
Geen limieten 32-36 uur Gelderland

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

1 sept 2025

Uren per week:

32-36 uur

Publicatiedatum:

5 feb 2025

Opdracht omschrijving
Als Projectondersteuner ben je de tijdelijke ondersteuning voor het creëren van overzicht en structuur binnen verschillende projecten van onze planjuristen. Jij bent de spil in het projectteam en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt door jouw organisatorische talent en oog voor detail. 

Verantwoordelijkheden

  • zorgen voor planning en structuur door een actuele en overzichtelijke projectadministratie bij te houden voor de planjuristen.

  • complex agendabeheer: het coördineren en beheren van meerdere agenda’s en het notuleren tijdens overleggen.

  • bewaken van afspraken en actiepunten en zorgen dat deadlines worden gehaald.

  • organiseren van overleggen, bijeenkomsten en evenementen, zowel intern als extern.

  • schrijven en redigeren van documenten en presentaties, en inhoudelijk meedenken met de projectteams.

  • opstellen van diverse rapportages en overzichten die bijdragen aan de voortgang van het project.

  • contact met ontwikkelaars  en het beantwoorden van vragen van interne en externe stakeholders.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-03-2025 tot en met 01-09-2025 voor 32-36 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Afgeronde MBO opleiding in een secretariële / administratieve richting

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke administratieve projectmatige functie, inclusief klantcontact.

Wensen

  • Gezien de aard van de werkzaamheden hebben wij de voorkeur voor een kandidaat op detacheringsbasis (loondienst of via een payrollconstructie) en niet op ZZP-basis (50%

  • Aantoonbare ervaring met administratieve ondersteuning, inclusief klantcontact en verslaglegging (30%)

  • Aantoonbare affiniteit met planprocessen in ruimtelijke ontwikkeling (5%)

  • Ervaring met het opstellen en vastleggen van correspondentie (15%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur