Zuiderzeestraatweg Oost 19, 8081 LA Elburg, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 okt 2026Publicatiedatum:
13 sept 2025De projectleider is verantwoordelijk voor de voorbereiding, coördinatie en uitvoering van de renovatie van het gemeentekantoor.
De werkzaamheden omvatten onder andere:
Opstellen en bewaken van de projectplanning, het budget en de kwaliteitseisen in alle fasen van het project (van Voorlopig Ontwerp tot en met ingebruikname);
Aansturen en coördineren van interne en externe partijen (zoals aannemers, architecten en adviseurs);
Afstemming met interne stakeholders (MT, gebruikers, facilitaire dienst, ICT);
Risico- en issuebeheer tijdens de voorbereiding en uitvoering van het project;
Rapporteren over voortgang, knelpunten en mijlpalen aan de stuurgroep en/of opdrachtgever;
Advisering ten aanzien van, en begeleiding van inkoopprocessen in samenspraak met de afdeling inkoop en juridische zaken;
Zorgdragen voor een goede overgang van project naar beheer/facilitair na oplevering.
Aantoonbare afgeronde opleiding in de richting van bedrijfskunde of bestuurskunde op minimaal wo niveau (15 punten);
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met ontwerpovereenkomsten op basis van DNR en uitvoeringsovereenkomsten op basis van UAV (25 punten);
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider en ervaring met nieuwbouw of renovatie gemeentelijk vastgoed (30 punten);
Aantoonbare werkervaring met het definiëren van ambitieniveaus met betrekking tot duurzaamheidsdoelstellingen (20 punten);
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider bij een gemeente (10 punten).
Organisatiesensitiviteit;
Resultaatgerichtheid;
Communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk;
Probleemoplossend vermogen;
Leiderschap;
Samenwerkingsgericht;
Plannen en organiseren;
Stressbestendig.
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.
Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.
Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op werkenbijelburg.nl.
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland op een later moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja, de 16 uren worden flexibel ingezet, dit kan wekelijks variëren.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
De opdrachtgever hanteert het Bring Your Own Device-principe. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.