Begindatum:
1 apr 2024Einddatum:
31 dec 2024Uren per week:
32Publicatiedatum:
19 mrt 2024Opdracht omschrijving
Als Technisch Beheerder Vastgoed ben je verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer en onderhoud van diverse maatschappelijke vastgoedlocaties binnen de gemeente Epe. Je zorgt ervoor dat deze locaties in optimale staat verkeren en bijdragen aan een duurzame leefomgeving. Dit omvat onder andere het coördineren van onderhoudswerkzaamheden, het opstellen van beleidsdocumenten, het beheren van gebruikersovereenkomsten en het aansturen van aannemers en beheerders. Je hebt een langetermijnvisie en een gedegen kennis van techniek, duurzaamheid en bouwkundige aspecten. Tevens ben je bekend met politieke en maatschappelijke verhoudingen en hanteer je een projectmatige aanpak.
Wie ben jij?
Ten minste 2 jaar ervaring in facilitair management of vastgoedbeheer
Een hbo-diploma in Bouwkunde of vastgoedbeheer
Ervaring met vastgoedbeheersystemen, contractbeheer en toezicht op bouwkundige- en W&E werkzaamheden
Ervaring met het omzetten van taken uit het MJOP in de concrete aanbesteding en uitvoering van deze werken
Een langetermijnvisie en expertise op het gebied van techniek en duurzaamheid
Een gestructureerde aanpak van projecten
Wie zijn wij?
Gemeente Epe heeft 33.000 inwoners en ruim 200 betrokken collega’s. De sfeer is informeel, de communicatielijnen zijn kort en er is ruimte voor eigen initiatief. Elke dag werken we samen met onze inwoners en ondernemers om onze gemeente een stukje mooier, zorgzamer, veiliger en duurzamer te maken. Bij gemeente Epe kies je voor een baan die er écht toe doet.
Je gaat aan het werk in het enthousiaste team ‘Realisatie en Beheer’ waarbij kennis, enthousiasme, ervaring en humor voorop staan. We staan te trappelen om aan de slag te gaan met de opgaven in de (groene) ruimte. Hierbij krijg je de mogelijkheid om jouw eigen ideeën in te brengen.
Verantwoordelijkheden
Coördineren en monitoren van dagelijks beheer en onderhoud
Adviseren over periodiek onderhoud
Aanvragen van offertes, ondersteunen bij begrotingen en controleren van facturen
Aansturen van aannemers en beheerders en bewaken van opleveringstermijnen
Opstellen van gebruikersovereenkomsten in samenwerking met ons juridisch team
Ontwikkelen van beleidsdocumenten voor vastgoedonderhoud
Documenteren van bouwtekeningen, financiële en technische informatie, reparaties en afspraken in ons vastgoedbeheersysteem (VBS)
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-04-2024 tot en met 31-12-2024 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met tweemaal een periode van 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Een hbo-diploma in Bouwkunde of vastgoedbeheer
Ten minste 2 jaar ervaring in facilitair management of vastgoedbeheer
Wensen
HBO Bouwkunde of vastgoedbeheer (70%)
Minimaal 2 jaar werkervaring binnen gemeenten op gebied van meerjarig onderhoud vastgoed (30%)
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.