Pastoor van Kessellaan 15, 4761 BJ Zevenbergen, Nederland
Begindatum:
10 feb 2025Einddatum:
1 mei 2025Uren per week:
24Publicatiedatum:
13 jan 2025Omschrijving van de opdracht
Voor het Klant Contact Centrum (KCC) zijn we per direct op zoek naar:
Tijdelijke medewerker KCC (24 uur)
(rouleren balie, telefonie en Social Media)
Voor de periode 10 februari tot 1 mei 2025
Wat worden je belangrijkste taken?
Aan de telefoon ben je vraagbaak en verstrek je informatie over de diverse producten/diensten die de gemeente levert;
Je vraagt zoveel mogelijk door, zodat je te weten komt wat de vraag van de inwoner is;
Kan je zelf de vraag niet beantwoorden, dan zorg je voor een warme overdracht naar de vakinhoudelijk medewerker of het opstellen van een terugbelverzoek;
Je beantwoordt vragen die binnenkomen via de chat, whatsapp, facebook of twitter;
Aan de aanvraagbalie neem je aanvragen in ontvangst van paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen. Handel je ingekomen digitale aanvragen af, zoals Verklaring omtrent het gedrag en uittreksel BRP. Het uitreiken van de paspoorten, identiteitskaarten en het rijbewijs vindt plaats aan de uitreikbalie;
Het vaststellen van de identiteit staat hoog in het vaandel. Daarvan volg je de juiste procedure, weet je naar welke echtheidskenmerken je moet kijken, inclusief gebruikmaking van de hulpmiddelen.
Wat vragen we van je?
Van de collega die aan de slag gaat als medewerker KCC, roulerend aan kanaal balie, telefonie en social media, verwachten wij een hoge mate van klant-, service- en oplossingsgerichtheid. Je geeft juiste informatie op klantgerichte wijze, bent op de hoogte van de moderne communicatiemiddelen en weet hoe je deze praktisch kan toepassen.
Je kunt snel schakelen en bent in staat om overzicht te houden. Je bent digitaal vaardig en bekend met de verschillende social media kanalen.
Je hebt MBO werk- en denkniveau. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal. Je hebt computer- en typevaardigheden. Je hebt ervaring met diverse applicaties. Zoals obi4wan, zaaksysteem, Microsoft Teams, iBurgerzaken, Orchestra en Outlook. Je hebt actuele kennis van de wetgeving over reisdocumenten, rijbewijzen, uittreksels BRP.
Zowel in teamverband als zelfstandig werken gaat je goed af. Je bent verder flexibel, nauwkeurig en resultaatgericht. Werken met pieken in werkbelasting gaan je goed af. Je kunt snel schakelen van de ene vraag naar de andere en weet informatie snel te vinden.
Door de tijdelijkheid van de periode is er geen ruimte om een ontwikkeltraject aan te bieden. Voorwaarde voor deze functie is dat je enkele jaren werkervaring hebt binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC, op de kanalen telefonie, social media en balie.
Werkdagen en tijden
maandag (8 uur, 8.30-17.00 uur), woensdag (8 uur, 8.30-17.00 uur), donderdagochtend (3,5 uur, 8.30-12.00 uur) en vrijdagochtend (3,5 uur, 8.30-12.00 uur). Met de flexibiliteit om op verzoek op de koopavonden af en toe te werken. Deze uren worden dan gecompenseerd met een andere werkdag.
Gesprekken
Gesprekken vinden plaats op woensdagochtend 29 januari. Gesprekken voeren bij voorkeur live op het gemeentehuis in Zevenbergen. Hoewel we niet kunnen voorspellen of kandidaat wordt uitgenodigd, is het fijn als hier rekening mee wordt gehouden.
Eisen
Kandidaat heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Dit moet blijken uit het gesprek.
Kandidaat heeft ervaring opgedaan binnen een Gemeentelijke organisatie bij het KCC in rouleren kanaal balie, telefonie en webcareteam. Dit moet blijken uit het CV.
In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.
Kandidaat is beschikbaar op de genoemde dagen: maandag (8 uur, 8.30-17.00 uur), woensdag (8 uur, 8.30-17.00 uur), donderdagochtend (3,5 uur, 8.30-12.00 uur) en vrijdagochtend (3,5 uur, 8.30- 12.00 uur). Dit moet blijken uit het CV.
Kandidaat is bekend met wetgeving PUN, PW, reglement rijbewijzen, VOG, verstrekken uittreksel BRP en kunnen lezen van de persoonslijst. Dit moet blijken uit het CV.
Wensen
Kandidaat is computer- en typevaardig. Dit moet blijken uit het CV.
Kandidaat kan omgaan met weerstand, snel schakelen en weet kalm en vriendelijk te blijven. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.