Kasteelplein 5, 3417 JG Montfoort, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 sept 2026Uren per week:
24Publicatiedatum:
1 aug 2025Je draagt integrale verantwoordelijkheid voor de planvorming en realisatie van projecten in de fysieke leefomgeving.
Als sparringpartner voor de bestuurlijk en ambtelijke opdrachtgever stem je opzet, inhoud en besluitvorming van projecten af. Ook rapporteer je aan hen over de voortgang
Je stelt bestuurlijke beslisdocumenten op en handelt ze af. Je informeert de raad en college over de voortgang.
Je voert onderhandelingen met marktpartijen, zorgt dat overeenkomsten worden gesloten, voert overleg en begeleidt participatie met inwoners en stakeholders en juridische procedures.
Je geeft leiding aan in- en externe projectgroepen en zorgt voor een goede afstemming met de verschillende vakdisciplines.
Daarnaast vervul je een begeleidende rol bij de uitvoering en overdracht na oplevering.
“Gemeente Montfoort is een meer dan mooie gemeente in het Groene Hart van ons land. In totaal telt de gemeente zo’n 14.000 inwoners, die in en rondom de stad Montfoort en het dorp Linschoten wonen.
Gemeente Montfoort is ‘gewoon bijzonder en bijzonder gewoon’. We redeneren vanuit dienstverlening aan inwoners. We zetten in op samenwerking en zorgen dat uitvoering van werkzaamheden door derden goed gebeurt. De tijd dat werken bij een gemeente synoniem stond voor suf en saai is voorgoed voorbij. Jouw toekomstige collega’s zijn mensen met een visie. In onze organisatie ligt de verantwoordelijkheid bij de medewerkers en werken we op basis van drie kernwaarden: deskundig, betrokken en loyaal.
De algehele leiding van de organisatie is in handen van de directie. De directie bestaat uit de gemeentesecretaris/ algemeen directeur en een adjunct directeur. De dagelijkse leiding van de medewerkers in de diverse teams is in handen van teamcoördinatoren.“
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 21 augustus 2025 tussen 10.00 uur en 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 19 augustus 2025 bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Voor de zzp'er
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
Gemeente Montfoort faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.