Teammanager Wmo

Hoofdstraat 3, 6994 AB De Steeg, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 125,00 32 Gelderland

Begindatum:

1 feb 2025

Einddatum:

31 jan 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

19 dec 2024

Opdracht omschrijving
In verband met het vrijvallen van de functie Teammanager WMO, zoeken wij versterking om het team op korte termijn voor de duur van 12 maanden voor 32 uur per week waar te nemen. In het bijzonder met:

  • Je geeft leiding aan het team WMO aan een team van 30 personen. Met daarin 4 verschillende onderdelen: Hulp bij Huishouden, Begeleiding en Wonen, Rollen, Vervoer, Financiële Administratie. Onderdeel van het teams zijn 2 kwaliteitsmedewerkers.

  • Je bent samen met je team verantwoordelijk voor de uitvoering van de WMO, waarbij de werkvoorraad binnen de wettelijke termijn wordt uitgevoerd, processen worden aangescherpt, coachen van de professionals.

  • Je adviseert en implementeert beleidswijzigingen als gevolg van budgettaire ombuigingen. In 2025 werkt de gemeente toe naar een nieuwe, brede, toegang en een stevig lokaal team zoals van ons wordt gevraagd vanuit de Hervormingsagenda. Van jou vragen we een belangrijke bijdrage aan deze opgave.

Verantwoordelijkheden

  • dagelijkse leiding van het team en verantwoordelijk voor de personele en financiële resultaten van het team

  • meldingen en aanvragen worden door het team binnen de geldende wettelijke termijnen uitgevoerd

  • aanpak kwaliteitsvraagstukken, verbeteren van werkprocessen en coachen van professionals uit het team

  • professionele inrichting overlegstructuren

  • inbedding van de gewenste rol van de kwaliteitsmedewerker

  • bijdragen aan de gewenste cultuurverandering van onze organisatie

  • voorstellen en inbreng voor de transformatie in het kader van de Hervormingsagenda.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1-2-2025 tot en met 31-1-2026 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

Minimaal 3 jaar recente ervaring als leidinggevende voor of bij een middelgrote gemeente (40.000+ inwoners) in het sociaal domein. Deze ervaring moet aantoonbaar in het CV zijn.

Je hebt aantoonbaar een afgeronde HBO+ of WO-opleiding.

Wensen

Je hebt recente relevante en aantoonbare ervaring met een vergelijkbare (verander)opgave aan de opdrachtomschrijving (40%)

Je hebt aantoonbare recente ervaring met het begeleiden en coachen van professionals (20%)

Je hebt aantoonbare actuele kennis en ervaring met de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) (40%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.