Case-regisseur taakaccent huisvesting

Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland

Sluit vandaag
om 16:00
84 32 Noord-Brabant

Begindatum:

24 mrt 2025

Einddatum:

31 mei 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

3 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Wij zijn Roosendaal
Wij zijn geen gemeente, wij zijn Roosendaal. Benieuwd wat we daarmee bedoelen? Dat leggen we je graag uit in deze video. Wij hanteren een autonomere werkwijze waar dat kan. Dat houdt in dat we in kleine groepen werken van acht tot twaalf medewerkers zonder teamleiders. Wij streven naar een meer autonome werkwijze waar dat mogelijk is. Dit betekent dat we in kleine groepen van acht tot twaalf medewerkers werken, zonder teamleiders. Binnen onze organisatie zijn er echter ook (grotere) groepen of afdelingen waar het (tijdelijk) efficiënter is om met een teamleider te werken. Binnen vergunningen streven we ernaar om het niveau van autonoom werken te verhogen, zodat de groep op termijn zonder teamleider kan functioneren. Wij geloven in de kracht van onze medewerkers. Samen ben je verantwoordelijk voor het resultaat wat je oplevert en verdeel je in overleg de werkzaamheden. Zo zijn we wendbaar, ontstaat er ruimte voor mooie initiatieven en is het werkplezier hoog. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden. Roosendaal heeft grote ambities. Zo worden we wat ons betreft een 100.000+ gemeente en laten we onze voorzieningen nu al aansluiten op die ambitie. Roosendaal is de stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. Met een ideale ligging: vanuit Rotterdam, Breda of Antwerpen ben je in ruim 30 minuten in Roosendaal.

Omschrijving van de opdracht
Roosendaal is op zoek naar een 

Casus-regisseur  , taakaccent Huisvesting
32 uur per week voor de periode van 24 maart tot en met  31 mei 2025


Word vergunningverlener en maak impact op de woningmarkt in Roosendaal!
Ben jij iemand die houdt van een dynamische werkomgeving, graag verantwoordelijkheid neemt en écht iets wil betekenen voor de woningmarkt? Dan hebben wij dé kans voor jou!
 
In Roosendaal werken we hard aan een eerlijke verdeling van woonruimte. Om te voorkomen dat betaalbare woningen massaal worden opgekocht en onbereikbaar worden voor starters en huurders, hebben we de Huisvestingsverordening ingevoerd. Als vergunningverlener speel jij hierin een belangrijke rol!
 
Wat ga je doen?
Je bent dé spil in het proces rondom vergunningen en zorgt ervoor dat alles juridisch en praktisch goed verloopt. Jouw taken zijn:

  • Beoordelen en verlenen van vergunningen voor verhuur, opkoop en verkamering van woningen.

  • Meedenken over hoe we het proces nóg beter kunnen maken.

  • Ondersteunen bij bezwaarschriftprocedures en samenwerken met onze jurist.

 
Wat breng jij mee?
Je bent een aanpakker die graag samenwerkt en zich makkelijk beweegt tussen collega’s, inwoners en bestuurders. Daarnaast:

  • Heb je ervaring met vergunningverlening (of een juridische/beleidsmatige achtergrond).

  • Werk je gestructureerd, klantgericht en met oog voor detail.

  • Kun je snel schakelen en durf je knopen door te hakken.

  • Ben je minimaal 3 dagen per week op kantoor in Roosendaal.

Kennis van het systeem Centric en ervaring binnen een gemeente is een pré, maar enthousiasme en leergierigheid zijn minstens zo belangrijk!

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie waarin jij écht verschil maakt.

  • Werk aan een belangrijk maatschappelijk thema: eerlijke woonruimteverdeling!

  • Een enthousiast team waarin jouw input telt.

  • Werken in het gezellige Roosendaal, met een hybride werkoptie.

Ben jij klaar om impact te maken? Solliciteer nu en help mee aan een eerlijke woningmarkt!

Kijkende naar de inhoud van deze functie en de Wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP-er uitgevoerd te worden

Eisen

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht voor het gevraagde aantal uren ?

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een zzp’er. Ben je daarmee akkoord ?

  • De kandidaat beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek) Communicatief vaardig resultaatgericht regisseren proactief en initiatiefrijk klantgericht

  • De kandidaat beschikt over een afgeronde opleiding op minimaal MBO+ / HBO niveau , juridische richting (blijkt uit CV)

  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring en kennis van AWB( blijkt uit CV ).

  • Het maximum tarief is € 84,-- all in (incl. reiskosten, parkeerkosten en verblijfskosten). Tevens gaan wij ervan uit dat de kandidaat zelf beschikt over devices of deze verstrekt krijgt vanuit de leverancier. Er is geen parkeergelegenheid op eigen terrein.

  • De kandidaat heeft minimaal 3-4 jaar relevante werkervaring (blijkt uit CV)

  • Kandidaat heeft aantoonbare kennis en ervaring van Huisvestingwet (blijkt uit CV)

  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring en kennis van Huisvestingsverordening (blijkt uit CV)

Wensen

  • De kandidaat heeft relevante werkervaring op gevraagd werkterrein bij een gemeente / overheid (blijkt uit CV)

  • Kandidaat heeft ervaring met het systeem Centric (blijkt uit CV)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur