Beleidsmedewerker Wonen

Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110 8 Noord-Brabant

Begindatum:

27 jan 2025

Einddatum:

15 apr 2025

Uren per week:

8

Publicatiedatum:

31 dec 2024

Opdrachtomschrijving
Plan van aanpak beter benutten bestaande (particuliere) woningvoorraad.

Op basis van een onderzoek onder particuliere woningeigenaren moet een plan van aanpak worden opgesteld om te komen tot het beter benutten van de particuliere woningvoorraad. De opdracht bestaat uit:

  • Het begeleiden van (de afronding van) het onderzoek onder particuliere woningeigenaren.

  • Het op basis daarvan formuleren van de aanbevelingen en het opstellen van een plan van aanpak hoe deze aanbevelingen verder geïmplementeerd kunnen worden. 

Als beleidsmedewerker wonen maak je deel uit van het team Wonen, dat bestaat uit 4 beleidsmedewerkers en een teamcoördinator. We dragen, ieder vanuit eigen kwaliteiten en interesses, bij aan een zo goed mogelijk functionerende woningmarkt. Binnen het team stimuleren en helpen we elkaar om goed werk af te leveren.

Het team Wonen is onderdeel van de afdeling Wonen en Grondzaken. We zoeken elkaar en andere collega’s makkelijk op. We staan open voor nieuwe ideeën en  combineren hard werken met samen  ontspannen. En ondanks de  grote opgave op het woondomein vieren we kleine en grote successen. Want we zijn trots op de mooie projecten en woonoplossingen die we samen met onze partners realiseren.

Het gaat om een opdracht voor 8-16 uur per week.
Werktijden en werkdagen worden ingevuld in overleg.

Kandidaatomschrijving
We zoeken een enthousiaste beleidsmedewerker met ervaring in het woonbeleid. Kennis en ervaring van de lokale woningmarkt en het kunnen opereren in een politiek bestuurlijk speelveld is een pré.

Verder heb je/ben je:

  • HBO-opleiding op het gebied van ruimtelijke ordening / sociale geografie / planologie / stedenbouw / volkshuisvesting / vastgoed.

  • Minimaal enkele jaren werkervaring in het gemeentelijk woon- of RO beleid

Competenties

  • Analytisch denk en schrijfniveau.

  • Ervaring met het schrijven van woonbeleid.

  • Schriftelijke en mondelingen overtuigingskracht.

  • Een open en verbindende houding.

  • Het kunnen komen tot creatieve, realistische oplossingen.

  • Politiek bestuurlijke sensitiviteit.

Interviewplanning
Eventuele gesprekken/interviews vinden plaats op maandag 20 januari 2025.

Toelichting op rooster
Het gaat om een opdracht voor 8-16 uur per week. Werktijden en werkdagen worden ingevuld in overleg.?

Dienstencategorie
Andere diensten

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Bijlagen

Download bijlage

Algemene voorwaarden inhuur derden 2017.pdf

Download bijlage

Specifieke voorwaarden inhuur derden gemeente 's-Hertogenbosch.pdf

Eisen

  • Opleiding: HBO-opleiding op het gebied van ruimtelijke ordening / sociale geografie / planologie / stedenbouw / volkshuisvesting / vastgoed. Dit blijkt uit het CV.

  • Werkervaring: Minimaal enkele jaren werkervaring in het gemeentelijk woon- of RO beleid. Dit blijkt uit het CV.

  • Gevraagde documenten: Aanleveren na gunning

    • Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Opleiding
WO-opleiding op het gebied van ruimtelijke ordening / sociale geografie / planologie / stedenbouw / volkshuisvesting / vastgoed. Dit blijkt uit het CV.

Weging: 5 %

Werkervaring
Ervaring in het woonbeleid en/of de woningmarktregio van ’s-Hertogenbosch. Dit blijkt uit het CV.

Weging: 15 %

Werkervaring
Ervaring met werkgroepen bestaande uit deelnemers van meerdere organisaties en ervaring met afdeling-overstijgende projecten. Dit blijkt uit het CV.

Weging: 10 %

Kennis/ervaring
Kennis van de lokale woningmarkt, woningcorporatie en marktpartijen. Dit blijkt uit het CV.

Weging: 10 %

Kennis/ervaring
Kunnen opereren in een politiek bestuurlijk speelveld. Dit blijkt uit het CV.

Weging: 10 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin o.a. zal worden getoetst of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgene wat de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.