Casemanager omgevingsvergunningen

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Sluit over 9 dagen
95 36 Noord-Brabant

Begindatum:

3 feb 2025

Einddatum:

31 jul 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

9 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om via ons gedetacheerd te worden op deze opdracht of via een ander advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
De inhuuropdracht is niet geschikt voor een ZZP-er in het kader van de wet DBA. Ingeschreven ZZP-ers (ook met tussenkomst van een bureau) worden niet meegenomen tijdens de beoordeling van de offertes.

Medewerker gaat zorg dragen voor…

  • Coördineren van aanvragen om omgevingsvergunning en omgevingsoverleg (vooroverleg);

  • toetsen van de aanvragen op volledigheid, aan het omgevingsplan en relevante andere wet- en regelgeving;

  • uitzetten van specialistische adviesvragen naar collega’s en Omgevingsdienst;

  • bewaken van het proces, de integraliteit en de voortgang van de aanvragen in jouw werkvoorraad;

  • besluiten en brieven maken en deze aanbieden ter ondertekening of onder mandaat zelf afhandelen;

  • communiceren met de aanvragers, adviseurs en belanghebbenden van de zaken uit de eigen werkvoorraad;

  • meedraaien in telefoonrooster om klanten te woord te staan over het brede vakgebied van de Omgevingswet;

  • adviseren van collega’s over het vakgebied;

  • leveren van zaakgerichte informatie voor gerelateerde processen zoals BAG en leges.

Kandidaatomschrijving

Over jou:

  • je bent enthousiast, flexibel en open;

  • met duidelijke communicatie weet je mensen te verbinden én in beweging te brengen;

  • je kunt je goed verplaatsen in de diverse (belangen van) je klanten en je denkt altijd vanuit de klant;

  • je kunt goed samenwerken, kijkt over schotten heen en probeert deze af te breken;

  • je neemt initiatief en toont eigenaarschap met gevoel voor onderlinge (politiek bestuurlijke) verhoudingen;

  • je geeft gevraagd én ongevraagd advies;

  • je snapt dat je met gemotiveerd loslaten van regels soms meer kwaliteit en een betere dienstverlening kunt bieden.

Gewenste competenties:

  • Verbinder, communicatief en dienstverlenend.

  • Teamspeler met positieve houding die zelfstandig werkt en een voorbeeld voor anderen is

Interviewplanning
De gesprekken vinden plaats op 30 januari (tussen 10.30 en 13.30u).

Toelichting op rooster
Standplaats: Gemeentehuis Veldhoven (op afstand werken in overleg en maximaal 50% van de tijd).

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

  • Voorwaarden voor deelname

Download bijlage

Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.

G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.

VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Opleidingsniveau
Minimaal HBO werk- en denkniveau. Je voldoet aan de overige opleidings- en kenniseisen die gesteld worden aan de deskundigheidsprofielen: - Casemanagen (complexe situaties) - Vergunningverlening bouwen en ruimtelijke ordening (complexe situaties) Zoals opgenomen in de kwaliteitscriteria 3.0 voor uitvoering en handhaving krachtens de omgevingswet

  • HBO (15 %)

  • HBO+ (10 %)

Werkervaring
Minimaal 3 jaar werkervaring

  • 3 jaar (10 %)

  • meer dan 3 jaar (5 %)

CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.

Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur