Begindatum:
3 feb 2025Einddatum:
31 jul 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
9 jan 2025Opdrachtomschrijving
De inhuuropdracht is niet geschikt voor een ZZP-er in het kader van de wet DBA. Ingeschreven ZZP-ers (ook met tussenkomst van een bureau) worden niet meegenomen tijdens de beoordeling van de offertes.
Medewerker gaat zorg dragen voor…
Coördineren van aanvragen om omgevingsvergunning en omgevingsoverleg (vooroverleg);
toetsen van de aanvragen op volledigheid, aan het omgevingsplan en relevante andere wet- en regelgeving;
uitzetten van specialistische adviesvragen naar collega’s en Omgevingsdienst;
bewaken van het proces, de integraliteit en de voortgang van de aanvragen in jouw werkvoorraad;
besluiten en brieven maken en deze aanbieden ter ondertekening of onder mandaat zelf afhandelen;
communiceren met de aanvragers, adviseurs en belanghebbenden van de zaken uit de eigen werkvoorraad;
meedraaien in telefoonrooster om klanten te woord te staan over het brede vakgebied van de Omgevingswet;
adviseren van collega’s over het vakgebied;
leveren van zaakgerichte informatie voor gerelateerde processen zoals BAG en leges.
Kandidaatomschrijving
Over jou:
je bent enthousiast, flexibel en open;
met duidelijke communicatie weet je mensen te verbinden én in beweging te brengen;
je kunt je goed verplaatsen in de diverse (belangen van) je klanten en je denkt altijd vanuit de klant;
je kunt goed samenwerken, kijkt over schotten heen en probeert deze af te breken;
je neemt initiatief en toont eigenaarschap met gevoel voor onderlinge (politiek bestuurlijke) verhoudingen;
je geeft gevraagd én ongevraagd advies;
je snapt dat je met gemotiveerd loslaten van regels soms meer kwaliteit en een betere dienstverlening kunt bieden.
Gewenste competenties:
Verbinder, communicatief en dienstverlenend.
Teamspeler met positieve houding die zelfstandig werkt en een voorbeeld voor anderen is
Interviewplanning
De gesprekken vinden plaats op 30 januari (tussen 10.30 en 13.30u).
Toelichting op rooster
Standplaats: Gemeentehuis Veldhoven (op afstand werken in overleg en maximaal 50% van de tijd).
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Eisen
Voorwaarden voor deelname
Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf
Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.
G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.
VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
Opleidingsniveau
Minimaal HBO werk- en denkniveau. Je voldoet aan de overige opleidings- en kenniseisen die gesteld worden aan de deskundigheidsprofielen: - Casemanagen (complexe situaties) - Vergunningverlening bouwen en ruimtelijke ordening (complexe situaties) Zoals opgenomen in de kwaliteitscriteria 3.0 voor uitvoering en handhaving krachtens de omgevingswet
HBO (15 %)
HBO+ (10 %)
Werkervaring
Minimaal 3 jaar werkervaring
3 jaar (10 %)
meer dan 3 jaar (5 %)
CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.
Weging: 25 %