Coordinator Team Toezicht Openbare Ruimte (BOA-team)

Dr. Reilinghplein 1, 4141 DA Leerdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
100 36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 feb 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

14 jun 2024

Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Opdracht
Het Boa team van de gemeente Vijfheerenlanden bestaat uit 6 boa’s, waarvan 2 boa’s de rol van senior hebben.  Momenteel zijn deze beide senior boa’s ziek. De gemeente Vijfheerenlanden heeft de afgelopen jaren gewerkt met zelforganisatie. Op dit moment is er een organisatie ontwikkeling gaande waarin gedacht wordt aan meer sturing op bepaalde teams. Het Boa team is hier een voorbeeld van. Op dit team zoeken we nu iemand met aantoonbare leidinggevende kwaliteiten en kennis van een gemeente met al haar verschillende teams . De coördinator is de linking pin tussen OOV/APV en andere  teams van de gemeente. Daarnaast moet deze persoon verbindend en coachend zijn binnen en buiten het team. Het team heeft behoefte aan structuur en duidelijkheid. Er is behoefte aan herstel van  rust en stabiliteit .

De coördinator heeft daarnaast ook taak om de diverse administratieve taken die bij het team horen te coördineren, denk hierbij o.a. aan het regelen van beëdigingen en permanente bijscholingen van de Boa’s, het werken volgens de richtlijnen van de WSGP, de afwikkeling van bonnen naar het CJIB, de week planning van de boa’s, gemaakte (over) uren en verlof bijhouden, het bijhouden van vergunningen, voertuig registraties en overleg met de direct toezichthouder. Het prioriteren van de meldingen en zo nog meer. 

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring als leidinggevende;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Toezicht en Handhaving Openbare Ruimte; (15 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente; (25 punten)
6. Tussen de 3 en 5 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende; (35 punten)
a) Minimaal 3 jaar; (10 punten)
b) Minimaal 4 jaar; (20 punten)
c) Minimaal 5 jaar; (35 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met het coachen binnen een team (licht dit duidelijk toe in het CV); (15 punten)
8. Uurtarief maximaal €100 exclusief BTW / inclusief fee Flextender en reiskosten woon-werk. (10 punten)

Competenties

  • Verbindend

  • Mensgericht

  • Duidelijk

  • Oprecht

  • Stevig

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10 (indicatief). Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 25 juni 2024 tussen 13:00 en 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 24 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Gemeente Vijfheerenlanden faciliteert geen laptop.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.