Netwerk- en systeembeheerder

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Stationsstraat 18, 9285 NH Buitenpost, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 90,00 32 - 36 uur Friesland

Begindatum:

1 aug 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

32 - 36 uur

Publicatiedatum:

27 jun 2024

Omschrijving van de opdracht

De Werkmaatschappij 8KTD voert werkzaamheden uit voor de gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel. De afdeling I&A levert diensten aan circa 800 medewerkers en verzorgt de ICT-omgeving in 10 gebouwen met werkplekken. De afdeling ontwikkelt zich naar een professionele service-organisatie, waarbij het tijd- en plaatsonafhankelijk werken inmiddels standaard is.   

Omdat de beide gemeenten hebben besloten de samenwerking te beëindigen, moet de ICT-omgeving worden ontvlochten. De eigen capaciteit die voor de ontvlechting benodigd is, moet worden vervangen zodat de werkzaamheden in kader van systeembeheer normaal doorgang kunnen vinden. 

Verantwoordelijkheden

Wij zoeken daarom een systeem-en netwerkbeheerder binnen het ICT-team en zorgt voor zowel het proactief als ook reactieve beheer van ICT-infrastructuren. De systeem- en netwerkbeheerder zorgt voor het beheer van de werkplekken, maar ook voor het serverpark, de printers, de telefonie omgeving, telefonie en internettoegang.  

De functie bestaat uit de volgende onderdelen:   

  • werkplekbeheer;

  • zorgdragen voor de goede werking van de ICT-infrastructuur tussen alle locaties, systemen en applicaties;  

  • oplossen van technische problemen en het zo nodig treffen van maatregelen;

  • storingen detecteren en oplossen; 

  • de kandidaat monitort de werking en performance. 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 augustus 2024 tot en met 31 december 2024 voor 32 -36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32 - 36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. Deze functie is ingedeeld in schaal 9. De gesprekken vinden plaats op woensdag 10 juli 2024! De gesprekken vinden plaats in het gemeentehuis te Burgum. We vragen je hier rekening mee te houden.

Eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring als netwerk- en systeembeheerder (blijkt uit CV).

De kandidaat heeft een MBO opleiding op het gebied van ICT / Informatica afgerond, tenminste MBO 3 niveau (blijkt uit CV).

De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring (als netwerk- en systeembeheerder) in het zelfstandig afhandelen van 2e lijns meldingen, waarmee meldingen van gebruikers adequaat worden opgelost (blijkt uit CV).

De kandidaat heeft kennis en ervaring met Microsoft Server, AD/EntraID, Microsoft 365, Microsoft Intune en netwerkkennis (blijkt uit CV).

De kandidaat beschikt over relevante certificeringen op het gebied van Microsoft Azure, Microsoft Endpoint en Windows Server (blijkt uit CV).

De kandidaat is woonachtig in de regio (in verband met beschikbaarheidsdiensten).

De kandidaat is In het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.

Wensen
80 %

De mate van ervaring met het afhandelen van 2e lijns meldingen op het gebied van ICT (blijkt uit CV).

20 %

De kandidaat verstaat de Friese taal.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.