Systeembeheerder Radiotherapie

UMC Utrecht

Heidelberglaan 100, 3584 CX Utrecht, Nederland

Sluit over 8 dagen
Geen maximum 32 - 40 Utrecht

Begindatum:

15 mei 2025

Einddatum:

14 nov 2025

Uren per week:

32 - 40

Publicatiedatum:

24 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving vacature

  • Als systeembeheerder in de dynamische wereld van radiotherapie bij UMC Utrecht zet je technologie en innovatie in voor optimale en toekomstbestendige zorg.

  • Je zorgt voor goed functionerende werkplekken, applicaties en systemen die ondersteunend zijn aan de radiotherapie en de processen van de afdeling.

  • Samen met de collega's in het ICT-team en technisch team zorg je er voor dat de systemen voor behandeling van patiënten optimaal functioneren.

  • De afdeling Radiotherapie heeft een middelgrote ICT-omgeving (80 servers - 400 werkplekken) in beheer, met een vijftal grote informatiesystemen specifiek voor het specialisme. Je werkzaamheden bestaan vooral uit technisch beheer en applicatiebeheer in een klinische omgeving met veel ICT-componenten.

  • Je beheert klinische en procesondersteunende hardware, besturingssystemen, applicaties en informatiesystemen.

  • Ook draai je mee in de tweede- en derdelijns storingsdienst; wanneer de helpdeskmedewerker het probleem niet kan oplossen, dan word jij erbij geroepen om ter plaatse het ICT-probleem te verhelpen

  • Zo kan je bijvoorbeeld tijdens een behandeling van een patiënt opgeroepen worden om een storing bij een bestralingssysteem op te lossen. Hierdoor ben jij ook onmisbaar in het draaiende houden van de zorg en de behandelingen van de patiënt.

Kandidaat omschrijving

  • Praktische en ervaren (minimaal 3 tot 5 jaar) systeembeheerder die niet vies is van hands-on werkzaamheden rond klinische apparatuur en ook niet terugdeinst van on site gebruikersondersteuning.

  • Je bent geïnteresseerd in techniek en communicatie tussen computersystemen.

  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

  • Je bent enthousiast, gemotiveerd, initiatiefrijk en werkt gestructureerd en planmatig.

  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kunt goed samenwerken met medische en technische disciplines binnen de afdeling.

  • Je bent bereid af en toe buiten de normale werktijden te werken.

  • Kennis en ervaring

    • VMware

    • Windows

      • Desktop OS

      • Server OS

      • Active Directory

CV-eisen
Onder een CV verstaan wij een overzicht die de volgende componenten bevat: personalia van de kandidaat, de meest relevante werkervaring van de kandidaat in chronologische volgorde, informatie over opleidingen (bij afgerond dit graag vermelden), relevante behaalde certificaten en vaardigheden relevant voor de functie. Deze dient in het Nederlands geschreven te zijn en in een Word of pdf-format te worden aangeleverd. Wij hanteren een cv-format van maximaal 3 pagina’s A4.

Aanvullende informatie

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk en evt fee kosten).

  • Toelichting op uur per week: Voorkeur voor 36 uur (4x9 uur), 40 of 32 uur in overleg mogelijk.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur