Consulent inkomen

Brinklaan 35, 1404 EP Bussum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
70 24 tot 36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2024

Uren per week:

24 tot 36

Publicatiedatum:

6 feb 2024

Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
Team Uitvoeringsdienst Sociaal Domein is op zoek naar een ervaren Consulent Inkomen. Wil jij er toe doen, van betekenis zijn en waarde toevoegen voor de klant en voor het team? En heb je de kennis en de ervaring om aanvragen op het gebied van de Participatiewet en de IOAW op een dienstverlenende  manier af te handelen? Dan zoeken we jou. Je komt te werken in een ervaren team met 7 directe collega's en circa 100 collega's vanuit het sociaal domein. 

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting SJD, MWD en Pedagogiek;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite4sociaaldomein bij een gemeente;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als inkomensconsulent bij een gemeente;
4. Aantoonbare werkervaring met aanvragen levensonderhoud en bijzondere bijstand;
5. Uiterlijk beschikbaar per 19 februari 2024 voor 24-36 uur per week. 

Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
6. Kandidaat is beschikbaar op in ieder geval woensdag en op vrijdag (fysiek op locatie) (10 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als inkomensconsulent bij een gemeente (40 punten);
8. Volledig beschikbaarheid tijdens de gehele inhuurperiode (benoem duidelijk in het cv) (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het voeren van gesprekken omtrent IOAW, IOAZ, PW (particapatiewet) én aanvraag bijzondere bijstand (25 punten);
10. Een maximum uurtarief van €70,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer én parkeerkosten (15 punten).

Competenties

  • Je bent dienstverlenend naar inwoners en collega’s;

  • Het kost je geen moeite vragen en situaties te doorgronden en in kaart te brengen;

  • Je toont initiatief en denkt in oplossingen binnen de kaders van de wet;

  • Je bent een teamspeler die met daadkracht en zelfstandigheid een beslissing neemt;

  • Je bent flexibel in denken en doen en kijkt over team- en afdelingsgrenzen heen;

  • Je hebt een groot kwaliteitsbesef en signaleert kansen voor verbetering;

  • Je zoekt graag de samenwerking op om tot het beste resultaat te komen;

  • Je bent stressbestendig en behoudt overzicht tijdens drukke periodes;

  • Je hebt zelfkennis en vindt het makkelijk om feedback te geven en te ontvangen;

  • Je herkent fraudesignalen en onderneemt hier actie op.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functie is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: naar eigen invulling met vaste dagen op woensdag en vrijdag. 

Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland van op woensdag 14 februari 2024 tussen 09.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 13 februari 2024. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  1. Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag van de VOG. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor Opdrachtnemer.

  2. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  3. We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Gooise Meren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkwverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is. 

  4. Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast tot en met 31-12-2024. 

  5. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculptatie als gesteld in de wijziging leidraag invordering nr. BLKB2023/1062M.ind
    o    U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.

  6. 'Bring your own device' is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. Ipad. 

  7.  Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (Conform Waadi). 

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.