GIS Specialist

Dudokpark 1, 1217 JE Hilversum, Nederland

Sluit over 6 dagen
90 16-32 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 apr 2025

Uren per week:

16-32

Publicatiedatum:

21 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

GEMEENTE HILVERSUM, MEDIASTAD IN HET GROEN

Zorgen voor nu en werken aan morgen
Met bovenstaand motto leggen we de verbinding tussen onze ambities voor Hilversum in de toekomst en de wensen en behoeftes die op dit moment bij de Hilversummers leven.

De afgelopen jaren is gewerkt aan een fundament waar we Hilversum verder op uitbouwen. Naar elkaar omkijken, goed bereikbare voorzieningen voor inwoners die dat nodig hebben, en veilige buurten vinden wij belangrijk. Het is onze wens dat inwoners voor elkaar zorgen en dat mensen zaken in hun eigen buurt of wijk kunnen regelen. En als het nodig is bieden we zorg of ondersteuning. Maar er is meer: ook toekomstbestendige werkgelegenheid, bereikbare woningen, een duurzame leefomgeving en voorzieningen op het gebied van sport, kunst en cultuur staan hoog op onze agenda.

Als gemeente willen we ín de maatschappij staan, niet ernaast. Hilversum moet een leefbare en veilige stad zijn, waar iedereen zich thuis voelt, waar inwoners zich gewaardeerd voelen en waar mensen zich in hun werk en vrije tijd kunnen ontplooien. Om samen met de Hilversummers op te trekken, blijven we in contact met inwoners, bedrijven en organisaties. Op die manier komen hun zorgen, ideeën en wensen rechtstreeks bij ons terecht.

Ontwikkelingen
Het College van Hilversum heeft fraaie ambities in de stad zoals buurtgericht werken, versterking woon- en leefomgevingen, de invoering van de Omgevingswet, grote gebiedsontwikkelingen zoals het Stationsgebied, energietransitie en het verbeteren van de digitale dienstverlening aan inwoners en bedrijven. Deze veranderingen worden mede gefaciliteerd door te ontwikkelen op het gebied van Data Gedreven Sturing en de ICT en werkwijze op vele fronten te moderniseren.

Opdracht
De CIO en directie heeft opdracht gegeven voor het programma Transitie Datagedreven Sturing.
Het programma richt zich op het realiseren van data als versneller voor de maatschappelijke opgaven en het bouwen van het fundament ten behoeve van de verdere transitie van de organisatie naar datagedreven sturing.

Wat ga je concreet doen?

  • Adviseren over de potentiële meerwaarde van GEO- informatie aan collega’s zoals projectleiders & beleidsadviseurs en (programma)managers.

  • Ontsluiten, bewerken en verrijken van GEO- data en er relevante GEO- Informatie van maken voor je opdrachtgevers.

  • Mede-ontwikkelen van moderne GEO- toepassingen, zoals 3D-GIS en cloud gebaseerde dataplatform(s).

  • Informatieproducten realiseren in Geografische Informatiesystemen (GIS) waaronder ArcGIS Enterprise, ArcGIS Online en Geonovation Kaartviewer.

Vereisten/ knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van GEO;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Senior GIS medewerker of Geo Specialist;
3. Maximum uurtarief van €90 exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring met ArcGIS Pro ten behoeve van de ontwikkeling van GIS-analyses en visualisaties (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met de uitvoering van use cases bij een overheidsorganisaties (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met GIS gerelateerde data-ingestie en dataverwerking (ook wel: ETL) met FME tooling (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met Agile/ Scrum (20 punten).

Competenties

  1. Verantwoordelijkheid (actie ondernemen)

  2. Oordeelsvorming (afwegen)

  3. Regisseren (afstemmen en deelproject leiden)

  4. Samenwerken

  5. Resultaatgericht (formuleert resultaten)

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – DO. (Twee dagen fysiek op kantoor samen met collega GIS medewerkers.)

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 30 januari 2025 tussen 09.00 uur en 11.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 29 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van de externe partij wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdrachtadviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdrachtadviseur