Tactisch inkoper

Graaf Wichman 10, 1276 KB Huizen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€95 0-20 Noord-Holland

Begindatum:

1 apr 2024

Einddatum:

1 jul 2024

Uren per week:

0-20

Publicatiedatum:

14 mrt 2024

Opdrachtgever
Huizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!' Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega's, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.

Opdracht
Je werkt samen met een strategisch inkoper. Samen met deze collega geef je uitvoering aan de positionering van inkoop binnen de organisatie met als doel het vergroten van de toegevoegde waarde van inkoop vanuit een coördinerende rol. Inkoop heeft een faciliterende en verbindende rol met een verdeling van taken tussen de afdelingen en inkoop zelf. Samen met de afdelingen zorgt inkoop voor rechtmatig en doelmatig aanbesteden en inkopen.

Je draagt bij aan inkoopstrategieën, inkoopplannen, -procedures en -instrumenten en aan de implementatie en evaluatie ervan. Ook werk je mee aan het actualiseren van de aanbestedingskalender. Je peilt samen met je collega de inkoopbehoeften binnen het fysiek en sociaal domein, bij externe inhuur en bij de bedrijfsvoeringsdisciplines. Daarvoor verzamel je actuele markt- en productinformatie en adviseer je  opdrachtgevers waar nodig over de aanbestedingen. Je voert inkoop en aanbestedingen uit en/of ondersteunt daarbij.  Ook registreer en beheer je de afgesloten (raam)contracten in een contractenregister.

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Kandidaat is per direct beschikbaar voor gemiddeld 20 uur per week voor de duur van de opdracht inclusief eventuele verlengingen;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als inkoopadviseur
3. Aantoonbare werkervaring met het opbouwen en inrichten van een inkooporganisatie bij minimaal twee organisaties binnen de (semi-) overheid.
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met Europees aanbesteden binnen een gemeente;
5. Aantoonbaar werkervaring met het uitvoeren van minimaal 10 aanbestedingen, waarvan minimaal 5 Europees.
6. Een afgeronde NEVI I opleiding;
7. Maximaal uurtarief van € 95,- inclusief reiskosten woon/werkverkeer, exclusief BTW

Gunningscriteria
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met inkoop- en aanbestedingen binnen diverse domeinen (Facilitair, HR, Sociaal domein, Fysiek domein) (35 punten);
9. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als inkoopadviseur (25 punten);
10. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met contractbeheer en contractmanagement (20 punten);
11. Bereid om minimaal één dag in de week op locatie aanwezig te zijn (10 punten);
12. Een afgeronde NEVI II opleiding (10 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Open houding;

  • Communicatief sterk (mondeling en schriftelijk);

  • Gericht op verbinding;

  • Flexibel;

  • Organisatiesensitiviteit;

  • Stevige persoonlijkheid.

Beoordelingssystematiek
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen.
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen/knock-outcriteria in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (5) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd.
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (5) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.

  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De fysieke/digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 27 maart 2024 tussen 14.00 uur en 16.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 25 maart 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 19 maart 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden uiterlijk op woensdag 20 maart 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 22 maart 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.