Software Tester (team BRK Inzage)

Hofstraat 110, 7311 KZ Apeldoorn, Nederland

Sluit over 4 dagen
€ 95,00 36-40 Gelderland

Begindatum:

1 feb 2025

Einddatum:

31 jan 2026

Uren per week:

36-40

Publicatiedatum:

7 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om via ons gedetacheerd te worden op deze opdracht of via een ander advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdracht omschrijving

LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd. Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a lid 1 van de Waadi.

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Omschrijving werkzaamheden 
Het team BRK Inzage is op zoek naar een senior tester. Het team beheert de applicatie Kadaster Online (KOL). Kadaster OnLine is een onderdeel van Mijn Kadaster, het portaal waar de zakelijke klanten van het Kadaster hun informatie online kunnen halen. In KOL is vooral de rechtszekerheidsinformatie over individuele objecten en personen te vinden.
Deze gegevens worden via verschillende diensten aangeboden en voor diverse klanten (notariaat/ gemeenten, etc.). De diensten bieden de gegevens aan via API’s (SOAP XML, REST JSON) en een website. We zijn op zoek naar een tester om het team te versterken. Je werkt samen met de ontwikkelaars en andere testers van het team.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • Robot Framework

  • Wiremock

  • Testspecificatietechnieken

  • Risico analyse

  • Docker

  • Kennis van XML en JSON

  • Selenium

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

  • Ontwerpen van testspecificaties.

  • Beheren van de testdata en testomgeving.

  • Opzetten/uitvoeren van testautomatisering.

  • Vaststellen en uitvoeren van functionele- en regressietesten op de applicaties.

  • Deelnemen in een Scrum team (stand-ups, refinements, retrospectives, poker planning).

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1-2-2025 tot en met 31-01-2026 voor 36-40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 1 jaar. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.

Eisen

  • Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.

  • De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Geef aan of u hieraan kunt voldoen.

  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 5 pagina's A4/bij onbeperkt helemaal weghalen toe. Graag cv in PDF aanleveren. Uit dit cv dient te blijken dat wordt voldaan aan onderstaande eisen. Indien naar oordeel van het Kadaster niet wordt voldaan aan de gestelde eisen, of het cv uit meer dan 5 pagina's bestaat, zal de offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.

  • Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger; verkregen op basis van een afgeronde opleiding IT is een pré.

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring met systeemontwikkeling en integratie.

  • Minimaal 5 jaar zelfstandigheid en ervaring in zowel beheer- als vernieuwingstrajecten.

  • Minimaal 3 jaar gedegen kennis van de genoemde methoden, technieken en tools.

  • Ervaring met de Basisregistratie Kadaster is geen eis maar wel een pré

  • Door de kandidaat zelf geschreven CV en motivatie.

  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken:

    • Resultaatgericht;

    • Helicopterview;

    • Adviesvaardigheid;

    • Overtuigingskracht;

    • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;

    • Kwaliteitsgericht;

    • Klantgericht

    • Proactief en initiatiefrijk.

Wensen
De kandidaat geeft zelf een beschrijving waar hij/zij de meest toegevoegde waarde gaat bieden op basis van de gevraagde technieken, methoden en tools (max. 300 woorden). Beoordeling: De mate waarin de ervaring aansluit bij de wensen van het Kadaster.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdrachtadviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdrachtadviseur