Propertymanager vastgoed

Kon. Julianalaan 3, 2224 EW Katwijk aan Zee, Nederland

Sluit over 6 dagen
97 24-32 Zuid-Holland

Begindatum:

19 mei 2025

Einddatum:

18 mei 2026

Uren per week:

24-32

Publicatiedatum:

15 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdracht omschrijving
De gemeente bezit en beheert ongeveer 110 vastgoedobjecten. Variërend van musea en parkeergarages tot sportvastgoed, monumentaal vastgoed en percelen grond. Jouw uitdaging: het beheren van deze gebouwen en terreinen. Je hebt de verantwoording over zowel het dagelijks als het planmatig onderhoud met een scherp oog op duurzaam in stand houden.

Je bent alert op spoed reparaties en schakelt hiervoor met interne collega’s en externe partijen. Je hebt de relevante contacten voor elke uitdaging binnen handbereik. Daarnaast fungeer je als spil tussen huurders en collega’s die zich bezighouden met facilitaire zaken, projecten en beleid. Ook geef je technisch adviezen aan (interne) stakeholders. 

Binnen onze gemeente bieden we je de ruimte om met een grote mate van zelfstandigheid, samen met het team, je werk aan te pakken. Dit alles uiteraard binnen de kaders van onze gezamenlijke beleidsdoelstellingen zoals opgenomen in onze nota Vastgoed. Jouw werkzaamheden zijn gevarieerd en je bepaalt grotendeels zelf je planning, waarbij flexibiliteit een belangrijke rol speelt. Veel van onze collega’s binnen het vastgoedteam zijn minimaal 3 dagen aanwezig wat bijdraagt aan een gezellige, fijne maar ook een productieve werksfeer. 

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Het technisch onderhoud van de gemeentelijke vastgoedportefeuille en de naleving van wet- en regelgeving. Inclusief het reageren op storingen en meldingen vanuit Fixi en Topdesk.

  • Het actueel houden van het DMJOP (Meerjaren Onderhoudsplan) en het bewaken van de kwaliteit van gebouwen en technische voorzieningen.

  • In afstemming met de andere propertymanagers invulling geven aan het werkplan 2025 en de geplande investeringen onder verantwoordelijkheid van de assetmanager(s).  

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf medio mei 2025 tot en met medio mei 2026 voor 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

CV-eisen
Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld, minimaal 2 referenties en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. Katwijk behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het cv en/of referentie voorkomen. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

Eisen

  1. U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  2. 'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.

  3. Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Katwijk mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Katwijk. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is)

  4. Minimaal 50% van de uren fysiek aanwezig op kantoor.

  5. De overeenkomst inhuur arbeidskrachten is op deze opdracht van toepassing.

  6. Maximaal uurtarief € 97,-

Competenties
te toetsen in interviewfase:

  • Eigenaarschap

  • Adviesvaardigheden

  • Oplossingsgericht

  • Communicatief

Gunningscriteria

  1. Minimaal een afgeronde mbo-niveau 4 opleiding in de richting van Bouwkunde, Vastgoed of Ruimtelijke ontwikkeling.
    30%

  2. Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in de afgelopen 5 jaar met technisch onderhoud van de gemeentelijke vastgoedportefeuille en de naleving van wet- en regelgeving.
    25%

  3. Aantoonbare werkervaring met het actueel houden van het DMJOP (Meerjaren Onderhoudsplan) en het bewaken van de kwaliteit van gebouwen en technische voorzieningen.
    25%

  4. Aantoonbare werkervaring met een vastgoedsysteem (Planon) en/of dashboard (beschrijf dit in het cv).
    20%

Aanvullende informatie

  • Voordat de overeenkomst wordt gesloten ontvangt de gemeente een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Deze wordt door de gemeente digitaal aangevraagd.

  • Om deelname aan het Dynamisch Aankoopsysteem (DAS) voor detacheringsdiensten mogelijk te maken en misbruik te voorkomen, stelt de gemeente Katwijk de volgende minimale eisen aan detacheringsbureaus:

    • KvK-inschrijving met juiste SBI-code: Het detacheringsbureau moet ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel met een relevante SBI-code die detachering of arbeidsbemiddeling aanduidt (bijvoorbeeld SBI-codes 78201 – Uitzendbureaus, 78202 – Banenpools en detachering, of 7830 – Payrolling en personeelsbeheer). Een kopie van het uittreksel uit het Handelsregister (niet ouder dan 3 maanden) moet bij inschrijving worden bijgevoegd.

    • WAADI-registratie: Het detacheringsbureau moet geregistreerd zijn conform de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs (WAADI). Deze registratie moet blijken uit de Kamer van Koophandel-inschrijving. De aanbieder dient bij inschrijving aan te tonen dat het bedrijf bevoegd is om arbeidskrachten ter beschikking te stellen.

    • SNA-certificering (NEN 4400-1/2): Het bureau moet beschikken over een geldige certificering van de Stichting Normering Arbeid (SNA) op basis van de norm NEN 4400-1 (voor Nederlandse bedrijven) of NEN 4400-2 (voor buitenlandse bedrijven). Dit certificaat waarborgt dat het bureau voldoet aan verplichtingen op het gebied van loonheffingen, omzetbelasting en het voorkomen van illegale arbeid.

    • Indien een detacheringsbureau niet kan voldoen aan de gevraagde SNA-certificiring, staan wij in dit geval open voor een combinatie van:
      1. Een recente WKA-verklaring (verklaring betalingsgedrag keten- en inlenersaansprakelijkheid) van de Belastingdienst.
      2. Het gebruik van een G-rekening voor de afdracht van loonheffingen.

    • Met deze combinatie kan voldoende zekerheid worden geboden, mits:

      • I. De WKA-verklaring niet ouder is dan drie maanden;

      • II. Er sprake is van een loondienstverband tussen de medewerker en het aanbiedende bureau (dus geen onderliggende ZZP’er via een backoffice-constructie of payrollbedrijf);

      • III. De G-rekening aantoonbaar wordt ingezet voor de betaling van loonheffingen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur