Anna van Raesfeltstraat 37, 2636 HX Schipluiden, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jun 2025Uren per week:
24 tot 32Publicatiedatum:
14 jan 2025Organisatie
Midden-Delfland is een informele, laagdrempelige organisatie, met korte communicatielijnen. We kennen flexibele werktijden, zodat je werk en privé goed op elkaar af kunt stemmen.
Als assistent projectleider ben je binnen de afdeling Landschap, Wonen en Economie werkzaam in het team Locatieontwikkeling.
Opdracht
Als assistent projectleider ondersteun je het team Locatieontwikkeling bij uiteenlopende projecten. Het grootste deel van je werk richt zich op woningbouw, maar ook projecten zoals tijdelijke huisvesting, bedrijfslocaties en voorzieningen zoals scholen of buurthuizen komen aan bod. Je start met ondersteunende en administratieve taken, zoals het plannen van afspraken, het bijhouden van projectdossiers en het zorgen dat iedereen op de hoogte is van de voortgang. En je denkt mee over strategieën en oplossingen. Afhankelijk van je kennis en achtergrond kun je eventueel ook zelfstandig deelprojecten oppakken als junior projectleider.
Wat je gaat doen
Plannen en organiseren van afspraken en vergaderingen.
Assisteren bij de planning, uitvoering en opvolging van projecten.
Het maken en bijhouden van projectdocumenten en rapportages.
Contact onderhouden met collega’s, bewoners, ontwikkelaars en andere betrokkenen.
Afhankelijk van jouw ambitie en ervaring krijg je de kans om deelprojecten zelfstandig te leiden.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in projectondersteuning of locatieontwikkeling, of in een rol van assistent/ junior projectleider;
3. Beschikbaar per 3 februari 2025 voor minimaal 18 uur per week;
Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van gebiedsontwikkeling ( 25 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in projectondersteuning of locatieontwikkeling, of in een rol van assistent/ junior projectleider (35 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met participatietrajecten voor ruimtelijke projecten (25 punten);
7. Beschikbaar per 3 februari 2025 voor tenminste 24 uur per week (15 punten).
Competenties
Goed kunnen organiseren en plannen;
communicatief vaardig;
samenwerkingsgericht;
Proactief;
Flexibele en oplossingsgerichte houding.
Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 9 (nieuwe structuur).
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands.
Werkdagen
In nader overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente worden gepland op donderdag 23 januari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd worden, ontvangen uiterlijk op woensdag 22 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.
Bij gunning zal er om een Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen gevraagd worden.