Teamleider Handhaving en Toezicht

Inhuurdesk

Jacob van Campenweg 55, 3067 LH Rotterdam, Nederland

Sluit morgen
om 16:00
Geen maximum 36 Zuid-Holland

Begindatum:

10 feb 2025

Einddatum:

15 aug 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

8 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om via ons gedetacheerd te worden op deze opdracht of via een ander advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Wat zijn je werkzaamheden?

  • Aansturen van circa 25 medewerkers (juristen, toezichthouders, boa’s) 

  • P-taken (verzuim, personeelsplanning, opleiding) 

  • Coachen medewerkers

  • Coördineren van werk 

  • Verbeteren werkprocessen  

  • Teamontwikkeling

  • Behandelen van klachten

  • Adviseren en rapporteren aan de leiding en het bestuur.

Wat vragen wij?

  • Gemeentelijke ervaring

  • Ervaring met VTH (beleid, uitvoering, implementatie en monitoring)

  • Ervaring met BOA werkzaamheden

  • Politiek sensitief 

  • Hbo-niveau 

  • Situationele leiderschapsstijl op een resultaat- en mensgerichte manier

  • Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk en evt fee kosten)

  • Trainee, starter of overstapper niet aanbieden

Wensen

  • Kandidaat woont het volgende aantal kilometers bij de gemeente vandaan (i.v.m. duurzaamheid/CO2 uitstoot):

  • Opleiding/ diploma: Minimaal een bachelor bij voorkeur met planologische, bouwkundige of juridische specialisatie

  • Relevante werkervaring als leidinggevende op het gebeid van handhaving en toezicht (zoals omschreven in de werkzaamheden)

  • Recente relevante werkervaring in de regio. Recent betekent in dit geval binnen de afgelopen 2 jaar

  • Op donderdagmiddag 23 januari zijn de selectiegesprekken, kan de kandidaat er zijn?

  • Het cv is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent)

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties en past bij de kernwaarden van de gemeente. Dit kan worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever samen met de kennis en ervaringen. -

    • Ervaring met VTH (beleid, uitvoering, implementatie en monitoring)

    • Ervaring met Boa werkzaamheden -

    • Politiek sensitief

    • Hbo-niveau

    • Situationele leiderschapsstijl op een resultaat- en mensgerichte manier
       

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur