Arbocoördinator

Omgevingsdienst Groningen

Lloydsweg 17, 9641 KJ Veendam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Groningen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

30 sept 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

21 mrt 2024

Organisatie
Werken voor de Omgevingsdienst Groningen betekent werken voor een jonge, betrokken organisatie die zich continu ontwikkelt en boordevol ambitie zit. Dat moet ook, want we hebben te maken met een sterk veranderende omgeving waarin volop wordt geïnvesteerd en het milieu steeds meer aandacht krijgt. Denk bijvoorbeeld aan vraagstukken met betrekking tot de bouw van windmolens en de inzet van waterstof. Maar ook aan het stikstofdossier en de beperking van uitstoot van zeer zorgwekkende stoffen. In alles wat wij doen dragen we bij aan een veilige en schone leefomgeving. Dat is onze missie. En hier werken we met bijna 300 professionals hard aan.

Opdrachtformulering
De taken met betrekking tot Arbo zijn binnen de ODG niet formeel belegd bij een functionaris. Vanwege het belang van een veilige en gezonde werkomgeving is er  vanuit het management en de organisatie behoefte om de taken onder te brengen bij een functionaris die verschillende Arbo onderwerpen agendeert, coördineert, initieert en uitvoert. Voorafgaand aan een structurele invulling van de functie binnen de ODG, wordt eerst gekozen voor een periode van externe inhuur. De Arbo coördinator heeft een belangrijke rol binnen het project (Periodiek Medisch Onderzoek) PMO en het is voor de voortgang van het project van belang om deze positie op korte termijn in te vullen. Daarnaast wordt de Arbo coördinator belast met de volgende taken (samengevat): Het opstellen van het Arbojaarplan; het coördineren van alle taken die erop gericht zijn om een veilige en gezonde werkplek te creëren; het signaleren van risico's rond veiligheid en gezondheid van medewerkers; zorgen dat het arbobeleid juist wordt vastgelegd en uitgevoerd; management, OR en medewerkers informeren over veilig en gezond werken. 

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Arbo coördinator;
2. Aantoonbare werkervaring als Arbo coördinator bij een overheidsorganisatie;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
4. Beschikken over actuele kennis met betrekking tot Arbobeleid en Arbowetgeving.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Arbo coördinator;  (50 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Arbo coördinator binnen een overheidsorganisatie (50 punten).

Competenties

-      uitstekende communicatieve vaardigheden;
-      een proactieve instelling;
-      verbindend en gemakkelijk kunnen schakelen;
-      probleemoplossend en resultaatgericht.

Functieschaal
Deze opdracht is indicatief ingedeeld in functieschaal 10.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in nader overleg te bepalen.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 3 april 2024 van 14.00 uur tot 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 28 maart 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.