Burgemeester de Bordesstraat 80, 1404 GZ Bussum, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 feb 2026Uren per week:
12Publicatiedatum:
11 jul 2025Opdracht
Projectmanagement vaardigheden op het gebied van afval en grondstoffen inzameling
GAD heeft behoefte aan een projectleider die richting geeft, de lijnen uitzet, informatie ophaalt, een vinger aan de pols houdt en de strategie uitzet voor de overgang van bron- naar nascheiding van pmd per 1 juli 2026. Tegelijkertijd dient het scenario te worden onderzocht wat er voor nodig is om de betrouwbaarheid van de beschikbare data van de mini containers te vergroten. Er dient na ca. 2,5 maand een plan van aanpak te worden opgeleverd, dat na goedkeuring van het GAD MT tot uitvoer kan worden gebracht.
Communicatieve vaardigheden
Je bent intern aanspreekpunt en in staat om in constructief overleg te komen tot afstemming o.a. met de teams communicatie, bedrijfsburo en planning. Tevens ben je politiek sensitief. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.
Rapportage en documentatie
Je verzorgt maandelijks een voortgangsrapportage waarin in vergelijking tot de vorige maand de algehele status van de lopende activiteiten wordt toegelicht.
Beschikbaarheid
Je bent per direct beschikbaar gedurende de looptijd van de opdracht inclusief de verlengingsopties.
Resultaten
Na ca. 2,5 maand een plan van aanpak dat na goedkeuring van het GAD MT tot uitvoer kan worden gebracht.
Organisatie onderdeel
De Grondstoffen- en Afvalstoffendienst (GAD) is onderdeel van de Regio Gooi en Vechtstreek, het samenwerkingsverband van gemeenten Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, en Wijdemeren. GAD is de uitvoeringsorganisatie voor het gescheiden inzamelen van huishoudelijk afval voor de gemeenten binnen de regio.
Het Projectteam Ondergrondse Verzamel Containers (OVC) van de GAD levert een bijdrage aan het zorgen voor een nette, schone en leefbare openbare ruimte van de gemeenten in de Gooi en Vechtstreek. Het projectteam OVC zoekt een Projectleider die het een uitdaging vindt om hiermee aan de slag te gaan.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg met de geselecteerde kandidaten. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 21 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO SGO van de opdrachtgever.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.