Projectondersteuner inkoop Jeugdhulp Haaglanden

Spui 70, 2511 BT Den Haag, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
100 32-36 Zuid-Holland

Begindatum:

3 mrt 2025

Einddatum:

3 sept 2026

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

8 feb 2025

Opdracht
De Regio Haaglanden zit momenteel in de opstartfase van een grootschalig project om te komen tot inkoop / contractering van de Jeugdhulp. De projectorganisatie bestaat uit diverse werkgroepen waarin verschillende specialismen vertegenwoordigd zijn. Deze worden voor een groot gedeelte ingevuld door medewerkers van de negen Regiogemeenten, het Servicebureau Jeugdhulp Haaglanden en het Programmabureau Jeugdhulp Haaglanden.

Dit project gaat veel coördinatie en structuur vergen. Daarom zijn wij op zoek naar een ervaren Projectondersteuner.

Over de opdracht
De 9 samenwerkende gemeenten in de regio Haaglanden, de aanbieders van jeugdhulp, het Programmabureau jeugdhulp Haaglanden en het SbJH bereiden op dit moment de nieuwe inkoop per 2027 voor. Gemeenten hebben hiertoe de uitgangspunten bestuurlijk vastgesteld. Deze zijn voor een belangrijk deel gebaseerd op het kader van de vastgestelde Regiovisie Jeugdhulp Haaglanden en de doelstellingen uit de Landelijke Hervormingsagenda Jeugd . Dit biedt een nieuwe kans om de gewenste hervorming in de jeugdhulpketen samen in te richten. Voor de vernieuwing van de regionale contracten wordt met ingang van januari 2025 een projectorganisatie ingericht onder leiding van een tweetal projectleiders, Ter  ondersteuning van de twee projectleiders zijn wij op zoek naar een ervaren Projectondersteuner

Je belangrijkste taken zijn:

  • Het proactief ondersteunen van de projectleiders bij geplande planningsactiviteiten;

  • Het proactief ondersteunen bij geplande projectmanagementrapportages (financiële prognoses, risicomanagement, etc.);

  • De opzet en het beheren van de projectinformatie (single point of source) en het digitale projectarchief;

  • Het proactief ondersteunen van de projectleiders bij geplande planningsactiviteiten;

  • Het proactief ondersteunen bij geplande projectmanagementrapportages (financiële prognoses, risicomanagement, etc.);

  • Opstellen en bijhouden van een statusoverzicht in een door SBJH gebruikte tooling

  • Het bijwerken van actie- en besluitenlijsten en bewaken van de uitvoering;

  • Stuurgroepen/werkgroepen etc. opzetten en inplannen i.s.m. de 9 Gemeenten

  • Bijeenkomsten (en workshops) organiseren en faciliteren;

  • Communicatie over de ontwikkelingen binnen het project, de uitvoering van de project en de impact hiervan voor Servicebureau Jeugdhulp Haaglanden;

  • Stakeholdermanagement: overzicht maken en beheren van relevante counterparts 9 Gemeenten en deze contacten onderhouden;

  • Beheer van documenten in SharePoint / Teams;

  • Verslaglegging van vergaderingen;

  • Organiseren van vergaderruimten;

  • Beheer en actualisatie van projectplanningen.

Vereisten / knock-outcriteria
1.  Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner / projectcoördinator / projectassistent binnen een overheidsinstelling;
2. Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding;
3. Een maximum uurtarief van € 100,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werk en fee externe;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als projectondersteuner binnen een regionale uitvoeringsorganisatie; (30 punten)
5. Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring met het voorbereiden en organiseren van presentaties en bijeenkomsten, duidelijk benoemd in het cv; (25 punten)
6. Beschikbaar per 3 maart 2025 voor 32-36 uur per week voor de gehele duur van de opdracht inclusief verlengingen; (20 punten)
7. Een maximum uurtarief van € 100,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werk en fee externe ; (15 punten)
a. Een uurtarief tussen de € 85,- en € 100,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werk en fee externe; (5 punten)
b. Een uurtarief tussen de € 75,- en € 85,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werk en fee externe; (10 punten)
c. Een uurtarief onder de € 75,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werk en fee externe; (15 punten)
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de MS-office applicaties Outlook, Word, Excel, Teams én Sharepoint. Benoem duidelijk waar deze is opgedaan. (10 punten)

Competenties
- Assertief;
- Gestructureerd.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: hybride, in overleg.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 19 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen dinsdag 18 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.