Secretaresse / Administratief medewerker

Baarsjesweg 224, 1058 AA Amsterdam, Nederland

Sluit over 3 dagen
50 20 tot 24 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 nov 2025

Uren per week:

20 tot 24

Publicatiedatum:

25 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt

Organisatie
Slachtofferhulp Nederland werkt vanuit 11 districten en enkele landelijk werkende teams. Binnen elk district zijn verschillende soorten dienstverlening aanwezig. De dienstverlening richt zich op het informeren, adviseren en ondersteunen van cliënten. Daarnaast vertegenwoordigt Slachtofferhulp Nederland de belangen van slachtoffers in de maatschappij en stimuleert zij kennisontwikkeling op het gebied van slachtoffers en hulp aan slachtoffers en hun naasten.

Opdracht
In deze functie ondersteun je de districtsmanager, onder andere door het beheren van agenda’s en mailbox. Je plant en organiseert overleggen en bijeenkomsten, stelt agenda’s op en verzorgt de verslaglegging. Je hebt contact met interne en externe ketenpartners en je bent verantwoordelijk voor het aanvragen en verantwoorden van subsidies bij gemeenten. Daarnaast verzorg je correspondentie en verwerk je aanmeldingen van cliënten in het volgsysteem. Wanneer informatie ontbreekt, neem je contact op met onze ketenpartners om dit aan te vullen. Ook ondersteun je de teamleiders bij facilitaire zaken op de locaties in Breda en Tilburg, zoals voorraad beheer of  het bestellen van lunches.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op Mbo niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse;
3. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Office
4. Maximaal uurtarief van 50,- euro per uur (inclusief reis- en verblijfkosten en exclusief btw);
5. Kandidaat is bereid om volledig op locatie te werken in de vestigingen Tilburg en/of Breda;

 Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Aantoonbare afgeronde opleiding op Mbo niveau in een secretariële richting (20 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse en administratief medewerker (50 punten);
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen een publieke instelling (30 punten)

Competenties
-
Organisatievermogen
- Communicatieve vaardigheden
- Stressbestendi
- Kunnen multitasking

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht een fee van €2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Is hybride werken mogelijk:  Nee. Locatie Tilburg en Breda.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 7 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 6 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • De uitbetaling van de factuur zal plaatsvinden op de G-rekening en rekeningnummer van de leverancier. Niet van toepassing voor ZZP’er

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur