Project Manager

Gemeente Deventer

Grote Kerkhof 4, 7411 KT Deventer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 6 Overijssel

Begindatum:

16 sept 2024

Einddatum:

15 sept 2025

Uren per week:

6

Publicatiedatum:

4 sept 2024

Type inzet
Als deze opdracht direct aan een ZZP’er gegund wordt, zal het contractmanagement door Haert uitgevoerd worden. Voor onze modelovereenkomst, zie link Conceptovereenkomst zzp. Als de opdracht gegund wordt aan een ZZP’er via een intermediair voeren wij ook het contractmanagement uit. De overeenkomst is te vinden in de link Overeenkomst in- en doorleen.

Projectmanager Omgevingsplan (ca. 2-6u per week)
De gemeenten Deventer, Raalte en Olst-Wijhe werken samen aan een wijziging van het omgevingsplan. Voor de aansturing van dit gezamenlijke project zoeken we een projectmanager.

Als concreet resultaat wil het projectteam een wijziging van de omgevingsplannen voor een deelgebied in elk van de drie gemeenten opleveren. Voor elke gemeente betreft dat de bebouwde kom van een dorp. Als projectmanager zorg je voor de aansturing van het daarvoor benodigde proces en van het projectteam. Je bent ook de schakel naar de stuurgroep met daarin de ambtelijk opdrachtgevers vanuit de drie gemeenten. De opdracht is zelfstandig uitvoerbaar, er is geen sprake van gezagsverhouding. 
Er ligt al een plan van aanpak die door het management en/of de directies van de drie gemeenten is geaccordeerd. Met het oog op de complexiteit van het project en de vele onzekerheden wil het projectteam een agile-aanpak hanteren. Naast een projectmanager zal daarvoor ook een scrummaster worden aangesteld.

Het projectteam bestaat uit medewerkers vanuit de 3 organisaties. Hierbij gaat het om juristen/planlogen (2 per gemeente) en een regelanalist. Ook wordt gezocht naar de voor het project benodigde geo-expertise en projectmatige ondersteuning. In het plan van aanpak is vastgelegd dat de leden van het projectteam twee dagen in de week beschikbaar zijn om aan het project te werken.
We zoeken een ervaren projectmanager met affiniteit met het ruimtelijk domein. Verder gelden de volgende eisen:

  • Beschikbaar per direct voor ca. 2-6 uur per week voor de periode van ca. een jaar.

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectmanager/met projectmatig werken

  • Aantoonbare affiniteit met het ruimtelijk domein en met planologie/planeconomie

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.