Projectadviseur communicatie

Gemeente Meppel

Grote Oever 26, 7941 BJ Meppel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 20 Drenthe

Begindatum:

23 sept 2024

Einddatum:

30 apr 2026

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

4 sept 2024

Type inzet
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Opdracht Adviseur Interne Communicatie
Hoe geven we de interne communicatie samenhangend en op een goede wijze vorm? Hoe informeren we de medewerkers over concern ontwikkelingen die gaande zijn in de gemeentelijke organisatie? Hoe zorgen we er voor dat de medewerkers goed betrokken zijn bij deze ontwikkelingen? Hoe faciliteren we dat medewerkers weten wat van hen verwacht wordt en dit ook in de praktijk toepassen? Hoe zorgen we voor een goede kennis- en informatiedeling binnen de organisatie? Dat zijn zomaar wat onderwerpen waar de interne communicatieadviseur zich mee bezig houdt. We zijn op zoek naar een tijdelijke communicatieadviseur met een duidelijke visie op interne communicatie. Het is een veelzijdige, dynamische functie waar je als deskundige communicatieadviseur het verschil kan maken!

Waar kom je te werken
Het cluster Communicatie waar je komt te werken is enthousiast, gezellig en professioneel. Binnen het team werken vijf mensen met ieder hun eigen thema en specialisme. Eén ding hebben ze allemaal gemeen: de drive om te zorgen voor blijvende impact. Jij gaat je binnen dat cluster bezig houden met de interne communicatie en daarom werk je nauw samen met de andere teams binnen de gemeente Meppel, zoals P&O en concernadvies.

Dit doe jij als Adviseur interne communicatie:

  • Je bewaakt de communicatie samenhang tussen de verschillende concern programma’s en acteert daarop.

  • Je adviseert de directie.

  • Je geeft op professionele wijze richting aan de interne communicatie, in samenspraak met de verschillende project- en programmaleiders.

  • Ook organiseer je en bereid je samen met deze project- en programmaleiders inhoudelijk organisatiebijeenkomsten voor.

  • Je houdt je bezig met intern strategische thema’s/concernprogramma’s en ontwikkelingen zoals bijvoorbeeld cultuur & gedrag en dienstverlening;

  • Je bent verantwoordelijk voor de (door)ontwikkeling van de interne communicatiemiddelen en voert deze ook uit.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdrachtadviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdrachtadviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.