Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek, Nederland
Begindatum:
12 sept 2024Einddatum:
31 jan 2025Uren per week:
24Publicatiedatum:
28 aug 2024Type inzet
Een gezagsverhouding valt i.o.m. opdrachtgever niet uit te sluiten. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.
Opdracht: Ervaren Projectleider gebiedsontwikkeling (16-24 uur)
Hier ga je werken
De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente. Je krijgt de ruimte voor eigen initiatief en om eigen verantwoordelijkheid te nemen. We ondersteunen en faciliteren elkaar waar dat kan. Dit doen wij vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam.
Het team
De opdracht valt binnen team Ruimte, cluster Ruimtelijke ontwikkeling.
Binnen dit cluster zijn op dit moment 25 medewerkers werkzaam die zich bezighouden met ruimtelijke ordening, duurzaamheid, grondbedrijf, projecten, economie, volkshuisvesting en recreatie en toerisme.
Dit ga je doen
Als ervaren projectleider gebiedsontwikkeling ga je onder meer de volgende werkzaamheden en taken oppakken:
Je geeft sturing aan diverse projecten in het centrum van de kern Oldebroek.
Je onderhandelt, draagt zorg voor het opstellen van projectdefinities, planningen, projectrapportages en bestuurlijke afwegingskaders;
Vanaf de initiatieffase tot en met de fase van realisatie stuur je op de beheersuitgangspunten: geld, organisatie, kwaliteit, informatie en tijd;
Je anticipeert op ontwikkelingen in de verschillende projectfases en neemt tijdig maatregelen als prestatieafspraken dreigen niet te worden gehaald;
Je adviseert over en regisseert inwonerparticipatie en interactie met project betrokkenen.