Klantmanager Inkomen

Uitvoeringsorganisatie BBS

Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€76,14 36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 nov 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

7 mei 2024

Organisatie  
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.  
Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.  

Onze kernwaarden zijn: 
- Denken in mogelijkheden;
- Klantgerichtheid: de klant staat centraal;
- Professionaliteit;
- Efficiënt werken;
- Gericht op Samenwerking.  

Opdracht 
Als Klantmanager Inkomen maak je deel uit van een team van 20 personen, dat verantwoordelijk is voor Werk & Inkomen voor bijstandsgerechtigden uit Soest. De teams voeren de Participatiewet uit voor zowel doelmatigheid als rechtmatigheid. Als klantmanager Inkomen krijg je taken als:   
- Intakegesprek voeren met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Werk; 
- Aanvragen behandelen van klanten en niet-uitkeringsgerechtigden; 
- Met collega’s sparren over aanpak van begeleiding en aanvraag; 
- In projecten meedenken over optimale werkprocessen en -afspraken; 
- Met partijen, zoals het Sociaal team en Vluchtelingenwerk samenwerken aan een integrale aanpak; 
- Rapportages en beschikkingen maken in ons klantenvolgsysteem.  

Vereisten / knock-outcriteria  
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de Participatiewet; 
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente; 
3. Een maximum uurtarief € 76,13 exclusief btw en inclusief Fee Flextender en reis- en verblijfkosten; 
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau. 

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten) 
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager Inkomen bij een overheidsorganisatie (30 punten); 
6. Aantoonbare werkervaring met Suite, geef aan waar deze werkervaring is opgedaan (30 punten); 
7. Aantoonbare werkervaring met het voeren van brede intakegesprekken binnen het sociaal domein (10 punten); 
8. Aantoonbare werkervaring met behandelen van aanvragen levensonderhoud en aanvragen bijzondere bijstand (20 punten); 
9. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van SJD, MWD of Social Work (10 punten). 

Competenties 

-  Kwaliteitsgericht;
- Klantgericht;
- Goede mondelinge- en schriftelijke communicatie.

Fee Flextender 
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.   

CV-eisen 
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. 

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.  

Planning 
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 16 mei 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk woensdag 15 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. 

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. 

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). 

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.