Juridisch Kwaliteitsmedewerker Burgerzaken

Verdilaan 7, 2671 VW Naaldwijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€93 24 Zuid-Holland

Begindatum:

4 nov 2024

Einddatum:

4 mei 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

24 sept 2024

Organisatie
Bouw mee met de gemeente Westland. De gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is de gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt de gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente.

Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!

Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.

Opdracht
Je voert meerdere kwaliteitscontroles uit, helpt jouw collega’s om eventuele fouten te herstellen en zorgt dat de kwaliteit van de Basisregistratie Personen (BRP) voldoet aan de eisen die hieraan worden gesteld. Van de verrichte kwaliteitscontroles stel jij een rapportage op die je ter verantwoording aan de BRP beheerder voorlegt.

Je geeft juridisch advies op het gebied van burgerzaken aan de collega's binnen het team. Je behandelt bezwaar- en beroepszaken en vertegenwoordigt het college hierin. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van de BRP-audit (ENSIA), de RNI-audit en ondersteunt collega’s met de audit op waardedocumenten (o.a. reisdocumenten/ID kaart). Je draagt zorg voor de jaarlijkse zelfevaluatie BRP, RNI en Waardedocumenten (Kwaliteitsmonitor) en stelt nadien een verbeterplan voor het komend jaar op. 

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 93,00 (schaal 10) inclusief reiskosten woon-werk, fee Flextender en excl. BTW.
2. Minimaal een afgeronde hbo opleiding in juridische richting;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als juridisch medewerker;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker burgerzaken bij een gemeentelijke instelling;
5. Uiterlijk beschikbaar per 4 november 2024 voor 24 uur per week;

Gunningscriteria (weging)
6. Een afgeronde rechten opleiding op hbo bachelor niveau (10 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar op het gebied van burgerzaken (35 punten);
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Juridisch (kwaliteits)Medewerker bij een gemeente (25 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de zelfevaluatie BRP, RNI en waardedocumenten en het uitvoeren van (kwaliteits)controles (30 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel in schrift als mondeling;

  • Je kunt goed processen doorzien en heldere voorstellen doen ter verbetering. Daarin ben je initiatiefrijk en kun je verbinding zoeken met collega’s.

Functieschaal 
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 1 oktober tussen 13:00 uur – 16:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 30 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Het aantal te declareren uren mag het maximum van 1620 uur per jaar niet overschrijden. Er geldt een terugbetalingsverplichting voor het teveel gedeclareerde.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • ‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.

  • De voertaal binnen de gemeente is Nederlands (in taal en geschrift), er word geacht dat de kandidaat hieraan kan participeren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.