Projectleider huisvesting vluchtelingen

Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€122,50 16-24 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

16-24

Publicatiedatum:

3 jan 2025

Organisatie
Wij zijn een 100.000 plus gemeente, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40. In de groen-blauwe stad midden in het Groene Hart vind je een unieke combinatie van stedelijke projecten en ruimtelijke vraagstukken in een landelijk gebied. 132,5 km², waarvan 6 km² water en 8 kernen, midden in het Groene Hart: dat is Alphen aan den Rijn.

Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

Opdracht
Als integraal projectleider draag je zorg voor de opvang van vluchtelingen in Alphen aan den Rijn. De focus ligt op het voorbereiden en realiseren van locaties voor de opvang van vluchtelingen, eventueel in combinatie met realisatie van huisvesting voor eigen inwoners. Deze huisvesting kan tijdelijk of permanent zijn.

Taken en verantwoordelijkheden
Huisvesting

  1. Verkrijgen nieuwe opvanglocaties

  2. Voorbereiden en realiseren locaties

  3. Inrichting locaties zowel openbaar gebied als de wooneenheden

  4. Organiseren gebouwbeheer en huismeesterschap per locatie

Je zorgt voor de benodigde besluitvorming binnen de gemeentelijke organisatie. Als projectleider werk je in opdracht van de programmamanager Nieuwkomers en ben je onderdeel van het programmateam Nieuwkomers.

Je hebt een aantal jaren ervaring als projectleider bijvoorbeeld op het gebied van het realiseren van tijdelijke huisvesting.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider binnen een gemeente;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van projectmanagement, bouwkunde, facility management;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbare werkervaring  als projectmanager realisatie AZC/noodopvang Oekraïne (40 punten);
4. Een afgeronde opleiding op minimaal universitair niveau in de richting van bouwkunde (30 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke instelling (20 punten);
6. Uurtarief maximaal €122,50 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk (10 punten).

Competenties

  • Omgevingsbewustzijn: je bent alert op relevante in- en externe ontwikkelingen en bent in staat deze te vertalen naar de praktijk.

  • Durf: je toont lef en bent niet bang verantwoorde risico's te nemen om een doel te bereiken.

  • Enthousiasmeren: je krijgt door een positieve instelling partijen mee en weet het belang en effect van een onderwerp over te brengen.

  • Onderhandelen: je behartigt de belangen van de gemeente in onderhandelingssituaties.

  • Resultaatgerichtheid: je bent in staat concrete resultaten te boeken en werkt hier doelgericht en vasthoudend naartoe

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (hybride werken is mogelijk)

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 16 januari 2025, tussen 08:30 en 10:30 uur en tussen 11:30 en 12:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 15 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.