Raadhuisplein 2, 2922 AD Krimpen aan den IJssel, Nederland
Begindatum:
1 mrt 2025Einddatum:
1 sept 2025Uren per week:
4-8Publicatiedatum:
4 feb 2025Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.
Opdracht
Begeleiding herontwikkeling Stormpolderdijk (https://stormpolderdijk.nl/ )
Het betreft een ernstig verontreinigde locatie die de gemeente van het rijk heeft gekocht, maar die pas geleverd kan worden nadat die locatie in opdracht van het rijk gesaneerd is. Er is sprake van gewijzigde omstandigheden ten opzichte van de initiële businesscase. Daarom moet een nieuwe verkaveling worden gemaakt op basis waarvan er gehercontracteerd moet worden.
Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider locatie-/gebiedsontwikkeling in de afgelopen 8 jaar bij een gemeente;
3. Een aantoonbare afgeronde wo opleiding in de richting van Bouwkunde;
4. Beschikbaar per 1 maart 2025 voor minimaal 4 uur per week;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider gebiedsontwikkeling (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met (her)ontwikkeling van een sterk verontreinigde locatie tot een werklocatie (benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met onderhandeling/gespreksvoering met het Rijk/ Rijks vastgoedbedrijf (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met aanvragen en toekenningen subsidies voor gebiedsontwikkeling (20 punten).
Competenties
Anticiperen;
Organisatievermogen;
Overtuigingskracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 17 februari 2025 tussen 14:00 en 17:00 uur via teams. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 14 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt met ingang van 1 januari 2024 middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u hiervan een handleiding.
Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast voor 12 maanden. Daarna kan maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing aan de Opdrachtgever plaatsvinden.