Stadhuisplein 1, 2405 SH Alphen aan den Rijn, Nederland
Begindatum:
1 dec 2023Einddatum:
1 dec 2024Uren per week:
24 tot 32Publicatiedatum:
9 nov 2023Organisatie
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.
Onze organisatie bestaat uit meerdere onderdelen die allen een unieke bijdrage leveren aan onze opgaven en gemeentelijke dienstverlening. Je zit binnen onze organisatie altijd in een thuisteam met vakcollega’s en een teamleider. Een groot aantal collega’s werkt aan maatschappelijke opgaven in uiteenlopende vakgebieden. Je krijgt bij ons de kans om op basis van je talent ingezet te worden voor die opgaven en deel uit te maken van diverse samengestelde teams.
Opdracht
Als integraal projectleider draag je zorg voor het realiseren van twee locaties voor woonwagenstandplaatsen binnen de gemeente Alphen aan den Rijn. Bij één project gaat het om de verplaatsing van een bestaande locatie naar een nieuwe locatie. Jij bent daarbij verantwoording voor het realiseren van de nieuwe locatie. Bij het andere project gaat het om het uitbreiden van een bestaande locatie. Beide projecten zijn al opgezet en zitten nu in verschillende fasen. Door het vertrek van de huidige projectleider neem jij beide projecten over.
In deze rol ben jij sterk in het voeren van onderhandelingen, het aansturen van projectteams en neem je de leiding om het projectresultaat te bereiken. Je bewaakt de voortgang, het budget, de kwaliteit en de informatievoorziening van het project. Communicatie en participatie met bewoners en belanghebbenden zijn eveneens belangrijke onderdelen binnen deze rol. Je werkt nauw samen met de coördinator woonwagenzaken.
Taken en verantwoordelijkheden:
Projectleiding
Voorbereiden en realiseren van standplaatsen en bijbehorende faciliteiten
Samenwerking met de woningbouwcorporatie
Overdragen van de beide locaties.
Je hebt ruime ervaring als projectleider met het realiseren van woonwagen / schepen standplaatsen bijvoorbeeld het uitbreiden of herstructureren van centra.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 1 december 2023, voor tenminste 24 uur per week;
2. Een maximaal uurtarief van €130 excl btw en inclusief reiskoten woon en werkverkeer;
3. Minimaal 3 aantoonbare werkervaring binnen een gemeente op het gebied van woonwagen locaties;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider met huisvesting relocatie projecten.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met participatie trajecten binnen een gemeente;(25 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als projectleider woonwagen en of woonschepen locaties; (30 punten)
7. Een afgerond certificaat op het gebied van project matig werken ; (20 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met samenwerkingsprocessen waarbij de belangen van diverse stakeholders in acht worden genomen, benoem hiervan een voorbeeld in het cv. (25 punten)
Competenties
Omgevingsbewustzijn: je bent alert op relevante in- en externe ontwikkelingen en bent in staat deze te vertalen naar de praktijk.
Durf: je toont lef en bent niet bang verantwoorde risico's te nemen om een doel te bereiken.
Enthousiasmeren: je krijgt door een positieve instelling partijen mee en weet het belang en effect van een onderwerp over te brengen.
Onderhandelen: je behartigt de belangen van de gemeente in onderhandelingssituaties.
Resultaatgerichtheid: je bent in staat concrete resultaten te boeken met je netwerkactiviteiten en werkt hier doelgericht en vasthoudend naar toe.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr in overleg met de opdrachtgever.
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 29 november 2023 . De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 24 november 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.